תאריך העלאה

להתרגש כמו בפעם הראשונה בחו"ל – טיול ליפן

הליכה על גדות הקאמוגאווה – הנהר שחוצה את קיוטו ומרפסות בתי התה המסורתיים שלצדו, נשים בקימונו צבעוניים ובכפכפי עץ שממהרות למקדשים, צעידה זריזה במעבר החצייה האייקוני של טוקיו בשכונת שיבויה לצד מאות אלפי אנשים, סיור ברחובותיה של בירת אוכל הרחוב של יפן – אוסאקה ומסורות קולינריות שעוברות בירושה מאות שנים, כל אלו הן רק חלק קטן מהחוויות שיפן חושפת בפני המטיילים בה.

הראשוניות והריחוק הגיאוגרפי יחד עם נופים, תרבות וחברה לא מוכרים, יגרמו לכם להתרגש כמו בפעם הראשונה שנסעתם למקום לא מוכר- כמו בפעם הראשונה שטסתם לחו"ל.

לא לבזבז זמן יקר.

השמש העולה של יפן מתחילה לזהור לכיווננו

בעבר יפן נתפסה כמקום רחוק, זר ומוזר שקשה לטייל בו בגלל מגבלות שפה, טיסה ארוכה ועלויות גבוהות. לאחרונה נדמה כי עשרות אלפי הקילומטרים שמפרידים בין ישראל ליפן הצטמצמו: אוכל, קולנוע, תרבות האנימה והמנגה, אדריכלות ואומנות פלסטית מיפן מתחילות לתפוס מקום טוב בתודעה הישראלית והעלייה החדה במספר הישראלים שנוסעים בשנים האחרונות ליפן מלמדת על שינוי תפיסה מקצה לקצה. יש הרבה מקומות יפים בעולם, אבל אין הרבה שיעוררו בכם סקרנות והתפעלות.

יפן היא שילוב נדיר בין תרבות עתיקה, טבע ונופים יוצאי דופן ומודרניות מסחררת. כדי שתבינו איך אפשר לחוות ולהרגיש בטיול אחד את השילוב העוצמתי הזה, בחרנו בשבילכם שלוש מקומות שישאירו אתכם עם פה פעור וטעם של עוד. שלושת המקומות הללו מייצגים את העושר הנדיר שאפשר לחוות בטיול מאורגן ליפן (והם רק קצה הקרחון- מבטיחים!)

קינקקוג'י – פביליון הזהב, קיוטו

קיוטו היא עיר שאחרי שתבקרו בה פעם אחת, תתגעגעו אליה תמיד. היא ערש התרבות העתיקה של יפן והיתה משכנם של הקיסרים ההיסטוריים. יש בה למעלה מ- 2,000 מקדשים בודהיסטים, גינות זן ומרכזי שינטו (הדת העממית של יפן). רחובותיה המיוחדים של העיר העתיקה שוקקי חיים ומלאים בשווקי אוכל בהם אפשר לטעום מוצרי תה ירוק משובחים, חמוצים יחודיים לאזור קנסאי וסאקה שישאיר אתכם מבושמים ומחויכים.

אבל ללא ספק אחת האטרקציות המרהיבות ביותר של קיוטו הוא פביליון הזהב. המקדש נבנה לראשונה במאה ה-14 כווילת הפרישה של השוגון יושימיצו, ובנו המיר את המבנה למקדש זן. ההליכה בגינת זן טבולה בירוק עז והתבוננות במקדש הטובל בברכת מים כחלחלה ומצופה כולו בעלי זהב עדינים היא לא רק חגיגה לעיניים אלא חוויה רגשית מיוחדת.

מקדש טודאיג'י – נארה

גם אם מקדשים זה לא תחום העניין המרכזי שלכם, וראיתם כבר הרבה כאלה במהלך טיולים במזרח הרחוק, העיר נארה והמקדש המפורסם שלה – טודאיג'י, הם חוויה מרגשת ומיוחדת וביקור שם הוא אטרקציה אמיתית. המקדש הבודהיסטי מעוטר בדלתות עץ עצומות, אולמות יפיפיים, נזירים ונזירות שצועדים בשקט בין התיירים, ופסל בודהה עצום בגובה 15 מטרים שבעת העתיקה היה הפסל הגבוהה ביותר באסיה כולה.

אבל הפמליה שתלווה את ההליכה למקדש מהרגע שתרדו מהאוטובוס, היא החוויה האמיתית. מאות איילים לבני זנב שמתגוררים בפארק שבלב העיר, ילכו אחריכם וימתינו לטעימה מהקרקרים הנמכרים במיוחד בשבילם לצידי המדרכות. האיילים חיים בעיר בשלווה ובהרמוניה מושלמת לצד תושביה והופכים את החוויה למפגש פסגה משולש של דת, טבע ובני אדם.

רובע אקיהברה טוקיו

את הטבע הירוק, השקט והשלווה של קיוטו ונארה תאזן המודרניות המטלטלת של טוקיו, בירת יפן. בטוקיו תחוו עוצמה אורבנית שאין שנייה לה ומנעד רגשות רחב: בהליכה קצרה אחת תחוו פליאה, התרגשות, שמחה וסקרנות. ברגע אחד נדמה שטוקיו היא "עיר בהפרעה", מיליוני אנשים שחיים במטרופולין, אופנה צבעונית וקיצונית, בתי קפה ביזאריים, תרבות פופ ושלטי ניאון מרצדים שמתקיימים ללא הפרעה לצד תרבות עשירה, אדריכלות מרתקת, מרכזי קניות ומרחצאות עתיקים.

רובע אקיהאברה בהחלט מתייחס לחלק הראשון של החוויה והוא הוא ביתם של הטכנולוגיה ותרבות הגיימרים והגיקים של יפן. הרובע נחשב למקום עליה לרגל והפך למרכז עולמי לכל מה שקשור בגאג'טים ותרבות הקומיקס ואפשר למצוא שם כל מה שחלמתם עליו ולרוב גם את מה שלא חשבתם שבכלל שקיים. באקיהברה חווים את יפן באופנים בהם היא מיוצגת פעמים רבות בסרטים – אינטנסיבית, מרצדת, לא הגיונית ומטריפה.

טיול מאורגן ליפן הוא לא רק "טיול", הוא מסע שייקח אותכם בין כל התחנות המפתיעות והמרגשות של יפן ויגרום לכם לאותה ההתרגשות שהייתה לכם בטיול הראשון לחו"ל. אנחנו היחידים שמגיעים ליפן בטיסה ישירה, חוסכים לכם זמן וכסף וחושפים עבורכם את יפן עם מדריכים מקצועיים מומחים בתרבות וחברה ביפן, ומסלול שיראה לכם את כל הצדדים המרגשים, היפים והנדירים של ארץ השמש העולה

פוסטים נוספים