תאריך העלאה

חופשה אמיתית – קרוז מאורגן

אצל רובנו החופשה השנתית או החופשה שאנחנו לוקחים בחגים או בקיץ, היא כמו קרן שמש ראשונה אחרי חורף ארוך: עבודה, ילדים, סידורים וחוסר זמן הופכים את החופשה לציפייה אמיתית לרוגע, שקט פנימי וזמן איכות שקשה להשיג בשגרה.

הבחירה בשיט כחופשה הופכת את התנועה ממקום למקום לאטרקציה בפני עצמה, כך שבעצם כל רגע יקר מנוצל לחופש אמיתי מכף רגל ועד ראש והופך למסע מופלא של הנאות בספינת פאר: פינוקים, ברים, מסעדות, ברכה, ספא, הרצאות, בידור וטיולים במקומות עוצרי נשימה. כל אלו על רקע אוקיינוסים וימים נדירים ביופיים.

אבל שימו לב להבדל הדק והחשוב – לא כל שיט הוא שיט מאורגן. 

מה ההבדל? בשיט מאורגן דואגים לכם גם על היבשה

בכל שיט, מאורגן או לא, חלק חשוב ומהותי מהחווייה הוא הטיולים ביבשה במקומות בהם עוגנים. לדוגמה, בחרתם בקרוז לריביירות? כאשר תגיעו לקאן בצרפת תסיירו בטיילת עוצרת נשימה בנופים בצבע כחול-טורקיז ושורות דקלים, או כשתגיעו לפלמה דה מיורקה בספרד תסיירו בקתדרלה המפורסמת לה-סיאובשיט.

בשיט מאורגן כל הסיורים, ההדרכות, כרטיסי הכניסה לאתרים, המדריך והאוטובוס הצמוד יתוכננו מראש ויאורגנו עבורכם. המדריך המקצועי דובר עברית ויהיה צמוד אליכם לאורך כל השיט. 

שיט מאורגן חוסך לכם את חוסר הידיעה וכאב הראש של התכנונים שלפני: "לאן ללכת? איך אני אגיע? כמה זה יעלה לי?"… בשיט רגיל אתם תצטרכו לעשות את כל העבודה הזאת.

בקרוז מאורגן אתם יודעים בדיוק כמה אתם מוציאים שיט רגיל עלול לעלות לכם הרבה יותר

כלכלת טיול היא לא מילה גסה, קרוז כולל טיול מאורגן מאוד משתלם כלכלית וזה חלק בלתי נפרד מהיכולת שלכם ליהנות עד הסוף ובראש שקט. בקרוז רגיל אתם משלמים על האתרים, הכניסות ההדרכות והנסיעות בין מקומות. בקרוז מאורגן כל העלויות הללו כבר כלולות ולכם נשאר רק למצות את ההנאה והחוויות עד תם.

בשיט מאורגן הכל כלול במחיר הראשוני ששילמתם כולל הטיסות הלוך חזור – מאחר והשיט לא יוצא ישירות מהארץ. לדוגמה, בחרתם בשיט מאורגן קסם הפיורדים בנורבגיה? הטיסה הלוך להמבורג והטיסה חזור מהעיר קיל, כבר כלולות במחיר הכללי.

בדקו טוב טוב מה כלול או לא כלול בשיט שהזמנתם, מאחר וכל תוספת מקפיצה את המחיר ותכביד עליכם לא מעט. האם אתם משלמים על כניסות באתרים בסיורי החוף? האם כל הסיורים כוללים הדרכה בעברית  בליווי אוטובוס? מה עם הטיסות והמלונות? אלו אולי נראים בהתחלה פרטים קטנים, אבל בזמן אמת, ברגע הטיול עצמו הם הופכים להוצאות גדולות, בעיקר אם אתם לא לבד.

מי נוסע להפלגות נופש ואיך לבחור את היעד הנכון לכם

קרוז מאורגן מתאים גם כטיול רומנטי זוגי, גם כטיול בו אתם חוגגים יום הולדת 70 לסבתא, וגם כטיול  קבוצתי בהרכב מורחב יותר. בקיצור? הוא מתאים לכולם מטף ועד מבוגר. ספינת הפאר היא אטרקציה בפני עצמה ותעניק לכם זמן להתרכז בעצמכם ובמשפחה שלכם מבלי להתרוצץ ולרדוף אחרי יעדים בעצמכם.

אתם צריכים קצת ריביירה כדי להרגיש בחופש? בא לכם לצאת מהקופסה עם הנופים הפראיים של אלסקה? אתם חולמים על הקריביים מגיל 12? או אולי אתם לא יכולים בלי הקסם האירופאי החם של איטליה וספרד? התאימו את היעד להרכב בו אתם נוסעים ולהעדפות האישיות שלכם. הדבר החשוב הוא לחוות חוויות שיוציאו אתכם מהשגרה: נוף חדש, אוכל שלא טעמתם, פינוקים שעוד לא התפנקתם בהם, אתרים בהם מעולם לא הייתם ולהרשות לעצמכם דברים שלא יכולים לקרות ביום יום – זאת המשמעות של יציאה מהשגרה.

העובדה שהקרוז המאורגן שלנו כבר כולל הכל עבורכם ומסלולי ההפלגה המרהיבים יהפכו את החופשה הבאה שלכם לחופש מדויק, נעים איכותי ואמיתי שיעניק לכם אנרגיה עד הקרוז הבא

פוסטים נוספים