תאריך העלאה

טיול מאורגן או מבולגן?

טיול מאורגן או מבולגן? איך אתם אוהבים את הטיול שלכם?

הטיול הגדול בחו"ל שכל כך חיכיתם לו סוף סוף מגיע. אז האם אתם עומדים ליהנות? איך בדיוק תבלו את הזמן שלכם במהלך הטיול? האם תעסקו שוב ושוב בתכנון הקטע הבא? במציאת המלון? בחיפוש אחר מסעדה? בעיון באותיות הקטנות של המדריך כדי להבין את המשמעות של האתר בו אתם מבקרים? או שאולי בכלל תפנו את עצמכם להנאה שלמה ומושלמת, בלי הפרעות, בעיות או סידורים מעצבנים? 

למה לבחור בטיול מאורגן? ארגנו לכם את 6 הסיבות הטובות ביותר:  

1. המסלול המושלם:

 בכל יעד כדאי להכיר את הפרטים הקטנים והגדולים מראש. מוטב לדעת בדיוק את ימי הפתיחה, את המסלול הנוח להליכה, את השעות שבהן אין תורים ארוכים. בקיצור – חשוב מאוד שיהיה לצדכם מומחה שמכיר את היעד היטב ויכול לתכנן את המסלול המעניין והיעיל ביותר. כך זה בדיוק בטיולים המאורגנים של "אופקים. טיול מאורגן מאפשר לכם להכיר את היעד החדש בעזרת מומחים שכבר ביקרו בו. דרושה הנחיה כדי לעשות זאת בדרך הטובה ביותר ואנו מעניקים אותה. 

2. הסידורים עלינו:

כל טיול כרוך במיליון סידורים קטנים. קניית כרטיסים בכניסה למוזאון או העברת המזוודות למלון בו נישן בלילה הבא. הזמנת מקום במסעדה או בירור שעת היציאה בבוקר. היתרון הגדול של טיול מאורגן הוא שכל הסידורים עלינו. אתם פשוט יכולים לשבת בנחת, להישען לאחור, וליהנות מכל רגע. הרי לא באתם לטיול כדי לעשות סידורים. תשאירו אותם לנו. אנחנו כבר מכירים היטב את הדרך הטובה ביותר לעשות אותם.

הזמן של החופשה או הטיול שלכם בחו"ל מוגבל. בדרך כלל מדובר בכמה ימים, שבוע או שבועיים. רק לעיתים רחוקות אנו יכולים להרשות לעצמנו חופשה ארוכה יותר. אם יש לנו רק כמה ימים, הרי מוטב לצמצם את הטיפול בעניינים טכניים למינימום. מוטב שההסעה תאסוף אותנו מן המלון בבוקר ולא שנצטרך לתפוס מונית לתחנת הרכבת ומשם להיטלטל עם חפצינו. מוטב שננצל את שעות הערב להיכרות נוספת עם היעד, במקום שנישאר בחדר המלון. כל אלה כלולים בהצעות הטיולים המאורגנים של אופקים.

3. רמת בתי המלון:

גם הטיול היפה ביותר עלול להיהרס אם בסופו של יום מגיעים למלון מאכזב. טיול מאורגן שמופעל בידי חברה גדולה ומנוסה מתבסס על מערך קפדני של בחירת בתי מלון איכותיים, נקיים, נוחים ובעלי אופי מקומי. בבתי מלון אלה אפשר ליהנות ממירב הנוחות אבל עדיין לחוש את היעד בו אנו מבקרים. המלון הוא הרי הבית שלנו ביעד הנסיעה והטיול, ולשם כך מוטב שנחוש בו בבית ונקלוט בו את האופי המקומי. 

4. המדריך שיודע:

בכל טיול יש חשיבות עצומה לאיכות ההדרכה. גם אתם מטיילים מנוסים הרי אין לכם את הידע שיש למדריך מקצועי ומעולה. קריאה בספרי הדרכה, הדפסת כמה עמודים מקריים מרשת האינטרנט כל אלה אינם מספיקים או מספקים. הרי טרחתם ונסעתם עד כאן – חשוב מאוד שתקבלו את הרקע, הידע וההסברים הטובים ביותר. כאלה אפשר לקבל רק בטיול מאורגן ואיכותי. 

5. אנשים כמונו:

כאשר נוסעים לטיול מאורגן בחברה אמינה וותיקה, עם מוניטין מצוין וקהל לקוחות איכותי פוגשים אנשים שמתאימים לציפיות שלנו. בידינו אינספור דוגמאות לחברויות והיכרויות רבות שנים שנרקמו לראשונה בטיולים המאורגנים של החברה. החוויות המשותפות מגבשות, ואחר כך אפשר פשוט להיפגש כדי לתכנן את הטיול המאורגן הבא או סתם כדי להעלות זיכרונות. 

6. אמינות מעל הכל

הזמנת טיול מאורגן כרוכה בהשקעה כספית משמעותית ובנקודה זאת לא כדאי  לקחת סיכונים. כאשר אתם מצטרפים לטיול מאורגן ב"אופקים" אתם יכולים להיות שקטים לחלוטין. אין לכם שום ספק שהטיול ייצא לדרך במועדו, הבטחות שנתנו בטרם הטיול יקוימו במלואן והחברה שמפעילה את הטיול יציבה, מנוסה, ותיקה, בעלת מוניטין מצוין ויכולת טיפול ופתרון כל בעיה שעלולה להתעורר לפני הטיול או במהלכו. וגם המחיר הוא התחרותי ביותר בשוק. פחות מזה גם אתם לא רוצים לשלם. 

פוסטים נוספים