אופקים גלובלי
אופקים גלובלי
חברת אופקים מטפלת בכ- 500 לקוחות עסקיים, מקומיים וגלובליים, ביניהם מוסדות ציבור, חברות תקשורת והייטק, חברות פארמה, חברות בטחוניות, חברות יעוץ ושירותים ועוד..
98 סוכנים עסקיים מתוך כלל סוכני אופקים מוכשרים לטפל בלקוח עסקי, בקיאים בטכנולוגיות העבודה הרלוונטיות ובנהלי העבודה, ונמצאים בקשר מתמיד ואישי עם הלקוחות. הסוכנים מכירים את פרופיל החברה בה הם מטפלים ומוודאים הזמנת שירותי נסיעה עפ"י ההעדפות של החברה.
הפעילות מול הלקוחות העסקיים מנוהלת ע"י החטיבה העסקית באופקים, המורכבת בעיקר מסניף תל אביב וסניף FCM המטפל בלקוחות הגלובליים.
בראש החטיבה העסקית עומד מנהל סניף תל אביב. לצידו מנהלי לקוח, שתפקידם להפיק את דו"חות הפעילות עבור הלקוחות, לנתח את הנתונים, לבחון שינויים ביעדי נסיעה ולהציע שיפור בהסכמים של הלקוחות עם חברות התעופה וספקים נוספים. מנהלי הלקוח דואגים לשליחת דו"חות עיתיים לכל לקוח עפ"י התדירות שנקבעה ע"י הלקוח, ומוודאים עבודה תקינה ורמת שירות גבוהה של הסוכנים המטפלים.
כל הסוכנים המטפלים בלקוחות העסקיים עוברים השתלמות מקצועית לפחות פעמיים בשנה כדי להתמקצע בכלים הטכנולוגיים החדשים, ללמוד מערכות נוספות ולדון בצרכים של הלקוחות העסקיים כדי לשפר את השירות ולתרום להעלאת הערך עבור הלקוח.
חברת אופקים מטפלת בכ- 500 לקוחות עסקיים, מקומיים וגלובליים, ביניהם מוסדות ציבור, חברות תקשורת והייטק, חברות פארמה, חברות בטחוניות, חברות יעוץ ושירותים ועוד..
98 סוכנים עסקיים מתוך כלל סוכני אופקים מוכשרים לטפל בלקוח עסקי, בקיאים בטכנולוגיות העבודה הרלוונטיות ובנהלי העבודה, ונמצאים בקשר מתמיד ואישי עם הלקוחות. הסוכנים מכירים את פרופיל החברה בה הם מטפלים ומוודאים הזמנת שירותי נסיעה עפ"י ההעדפות של החברה.
הפעילות מול הלקוחות העסקיים מנוהלת ע"י החטיבה העסקית באופקים, המורכבת בעיקר מסניף תל אביב וסניף FCM המטפל בלקוחות הגלובליים.
בראש החטיבה העסקית עומד מנהל סניף תל אביב. לצידו מנהלי לקוח, שתפקידם להפיק את דו"חות הפעילות עבור הלקוחות, לנתח את הנתונים, לבחון שינויים ביעדי נסיעה ולהציע שיפור בהסכמים של הלקוחות עם חברות התעופה וספקים נוספים. מנהלי הלקוח דואגים לשליחת דו"חות עיתיים לכל לקוח עפ"י התדירות שנקבעה ע"י הלקוח, ומוודאים עבודה תקינה ורמת שירות גבוהה של הסוכנים המטפלים.
כל הסוכנים המטפלים בלקוחות העסקיים עוברים השתלמות מקצועית לפחות פעמיים בשנה כדי להתמקצע בכלים הטכנולוגיים החדשים, ללמוד מערכות נוספות ולדון בצרכים של הלקוחות העסקיים כדי לשפר את השירות ולתרום להעלאת הערך עבור הלקוח.
האתר נבנה ע"י SHAREIT - בניית אתרים
© כל הזכויות שמורות לחברת Ofakim FCM
האתר נבנה ע"י SHAREIT - בניית אתרים
© כל הזכויות שמורות לחברת Ofakim FCM