Business

  • חברת אופקים נסיעות ותיירות (1979) בע"מ, הינה חלק מקבוצת אופקים, ומתמחה מזה 40 שנה בהענקת שירותי נסיעות ותיירות הן למגזר העסקי והן למגזר הפרטי.
  • החברה נציגה בלעדית בישראל של חברת הנסיעות הגלובלית FCM.
  • אופקים מדורגת בחמישייה הראשונה של החברות הגדולות והמשפיעות בתחום הנסיעות העסקיות והפרטיות.
  • לחברה סניפים ברחבי הארץ בין היתר בת"א חיפה וירושלים, בהם פועלים מעל 200 סוכנים מקצועיים מורשים.
  • טיפול בכ-500 לקוחות עסקיים, מקומיים וגלובליים, ביניהם מוסדות ציבור,
    חברות תקשורת, הייטק, פארמה, בטחוניות, יעוץ ושירותים ועוד.
  • אופקים נתפסת בשוק התיירות כמובילה בכלים ובמערכות טכנולוגיות.
  • טיפול מלא מקצה לקצה מול עובדי החברה.

 

אופקים גלובלי

  • חברת אופקים היא נציגה בלעדית בישראל של חברת FCM Travel Solutions העולמית.
  • מחזור שנתי של מעל 12 ביליון דולר.
  • FCM פעילה ב-97 מדינות ברחבי העולם, עם 2,500 סניפים.
  • FCM היא החברה הגלובלית הרביעית בגודלה בעולם.
  • FCM מעניקה ללקוחותיה מערכת שירות ותמיכה גלובאלית ולוקאלית מכל אחד מהמשרדים בעולם והכל תחת תיק נסיעות אחד. 
  • FCM זכתה בפרס חברת הנסיעות העסקיות המובילות בעולם לשנת 2018, זו הפעם ה-8 ברציפות.
  • מערכת דוחות מתוחכמת המאפשרת ניתוח ויעילות של סעיף נסיעות לחו"ל בחב' עסקיות.

Business

  • חברת אופקים נסיעות ותיירות (1979) בע"מ, הינה חלק מקבוצת אופקים, ומתמחה מזה 40 שנה בהענקת שירותי נסיעות ותיירות הן למגזר העסקי והן למגזר הפרטי.
  • החברה נציגה בלעדית בישראל של חברת הנסיעות הגלובלית FCM.
  • אופקים מדורגת בחמישייה הראשונה של החברות הגדולות והמשפיעות בתחום הנסיעות העסקיות והפרטיות.
  • לחברה סניפים ברחבי הארץ בין היתר בת"א חיפה וירושלים, בהם פועלים מעל 200 סוכנים מקצועיים מורשים.
  • טיפול בכ-500 לקוחות עסקיים, מקומיים וגלובליים, ביניהם מוסדות ציבור,
    חברות תקשורת, הייטק, פארמה, בטחוניות, יעוץ ושירותים ועוד.
  • אופקים נתפסת בשוק התיירות כמובילה בכלים ובמערכות טכנולוגיות.
  • טיפול מלא מקצה לקצה מול עובדי החברה.

 

אופקים גלובלי

  • חברת אופקים היא נציגה בלעדית בישראל של חברת FCM Travel Solutions העולמית.
  • מחזור שנתי של מעל 12 ביליון דולר.
  • FCM פעילה ב-97 מדינות ברחבי העולם, עם 2,500 סניפים.
  • FCM היא החברה הגלובלית הרביעית בגודלה בעולם.
  • FCM מעניקה ללקוחותיה מערכת שירות ותמיכה גלובאלית ולוקאלית מכל אחד מהמשרדים בעולם והכל תחת תיק נסיעות אחד. 
  • FCM זכתה בפרס חברת הנסיעות העסקיות המובילות בעולם לשנת 2018, זו הפעם ה-8 ברציפות.
  • מערכת דוחות מתוחכמת המאפשרת ניתוח ויעילות של סעיף נסיעות לחו"ל בחב' עסקיות.
  • Smart Global Search – בדיקת תמחור וכרטוס בעזרת השוואת מחירים מ-80 מדינות שונות, ממשרדנו הפזורים בעולם:
  • נגישות למחירי טיסות שלא קיימים בארץ וחשופים רק בפני סוכנים מקומיים מחו"ל.
  • נגישות למחלקות טיסה בשעה שזמינותם בארץ לא קיימת.
  • כרטוס ביאט"אות מחו"ל מהווה חיסכון עבור הלקוח.
  • Repricing & Smart Agent – אלגוריתם רובוטי אוטומטי הסורק את המערכות 24/7 בחיפוש אחר המחירים הנמוכים ביותר ומאפשר להוזיל את עלויות כרטיסי הטיסה לפני ואחרי הכרטוס.
  • Smart Comparative System – מערכת השוואת מחירי מלונות בכל ספקי האינטרנט, ומציאת הספק הזול ביותר להזמנת מלון בחו"ל.
  • FCM Smart Stay – הסכם FCM עם רשתות בתי המלון המובילות בעולם, המקנה הטבות ייחודיות לנוסעי אופקים FCM  באותם בתי מלון בעת השהייה, בהתאם להסכמם עם בתי המלון ( כגון: צ'ק אין מוקדם, צ'ק אאוט מאוחר, ארוחת בוקר חינם, שדרוג חדרים ועוד).
  • RISK AND SAFETY – מערכת הנותנת התראות על סיכונים שעלולים להשפיע על הנסיעה
  • הטמעה במערכות הטכנולוגיות של מדיניות הנסיעות בחברה ובקרה על שמירת ההנחיות והנהלים.
  • ניהול פרופיל הנוסע במערכת המאפשר בחירת העדפות ובקשות מיוחדות לטיסה של הנוסע.
  • מערכת לניהול נסיעות – אופקים ממליצה, על פי צרכי ודרישת הלקוח, על מערכות טכנולוגיות לניהול נסיעות עסקיות. לאופקים ניסיון ביעוץ והטמעת המערכת המתאימה לצרכי ללקוח מכלל מערכות ניהול הנסיעות הקיימות בשוק. כגון: קומביטאס, קונקור, סייטריק.
  • הפקת דו"חות חודשיים כגון פילוח לפי חברות תעופה, חברות השכרת רכב, רשתות בתי מלון, יעדים, חסכון ועוד.
  • צפייה בנתונים והפקת דוחות Online – ניתוח נתוני הדוחות מהווה חסכון משמעותי בתקציב הנסיעות, ומאפשר לשפר הסכמים מול ספקי חברות התעופה, בתי מלון והשכרות רכב.

חברת אופקים מטפלת בכ- 500 לקוחות עסקיים, מקומיים וגלובליים, ביניהם מוסדות ציבור, חברות תקשורת והייטק, חברות פארמה, חברות בטחוניות, חברות יעוץ ושירותים ועוד..

98 סוכנים עסקיים מתוך כלל סוכני אופקים מוכשרים לטפל בלקוח עסקי, בקיאים בטכנולוגיות העבודה הרלוונטיות ובנהלי העבודה, ונמצאים בקשר מתמיד ואישי עם הלקוחות. הסוכנים מכירים את פרופיל החברה בה הם מטפלים ומוודאים הזמנת שירותי נסיעה עפ"י ההעדפות של החברה.

הפעילות מול הלקוחות העסקיים מנוהלת ע"י החטיבה העסקית באופקים, המורכבת בעיקר מסניף תל אביב וסניף FCM המטפל בלקוחות הגלובליים.

בראש החטיבה העסקית עומד מנהל סניף תל אביב. לצידו מנהלי לקוח, שתפקידם להפיק את דו"חות הפעילות עבור הלקוחות, לנתח את הנתונים, לבחון שינויים ביעדי נסיעה ולהציע שיפור בהסכמים של הלקוחות עם חברות התעופה וספקים נוספים. מנהלי הלקוח דואגים לשליחת דו"חות עיתיים לכל לקוח עפ"י התדירות שנקבעה ע"י הלקוח, ומוודאים עבודה תקינה ורמת שירות גבוהה של הסוכנים המטפלים.

כל הסוכנים המטפלים בלקוחות העסקיים עוברים השתלמות מקצועית לפחות פעמיים בשנה כדי להתמקצע בכלים הטכנולוגיים החדשים, ללמוד מערכות נוספות ולדון בצרכים של הלקוחות העסקיים כדי לשפר את השירות ולתרום להעלאת הערך עבור הלקוח.

  • לאור גודלה של אופקים באפשרותנו לספק ללקוחותינו העסקיים הסכמי הנחות
    ותנאים מיוחדים ומועדפים מול חברות התעופה.
  • לקבוצת אופקים מנהלת תעופה הנמצאת בקשר עבודה יומיומי מול כלל חברות התעופה.
  • משרדי FCM מונים כ- 100 מדינות ברחבי העולם, השירות היעיל שלנו זמין לכם בכל מקום בו תהיו.
  • גודלה של FCM מאפשר לנו לייצר היצע רחב של מגוון שירותי תיירות, כולל הסכמים בלעדיים
    עם ספקי תיירות ברחבי העולם כמו גם הסכמים מקומיים.
  • מגוון רחב של פתרונות להשגת הצעת המחיר המשתלמת ביותר בכל עסקה.
  • פיתוח ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות לניהול תיק הנסיעות, לביצוע הזמנות מהירות ומשתלמות יותר וגישה מהירה  למידע על טיסות ויעדים.
  • ניהול מקומי ובינלאומי של תיק הלקוח.
  • הפקת דו"חות חודשיים מעמיקים.
  • זמינות 24/7 לסיוע במקרה חירום.
  • שירות VIP.
  • שירות העברות דלת לדלת, שירות איסוף משדה התעופה.
  • סיוע בטיפול בויזות, דרכונים וביטוח נסיעות.
  • סוכנים עסקיים מקצועיים ומיומנים, בעלי ניסיון של למעלה מ-15 שנים במתן שירות איכותי
    ללקוח העסקי.
  • Smart Global Search – בדיקת תמחור וכרטוס בעזרת השוואת מחירים מ-80 מדינות שונות, ממשרדנו הפזורים בעולם:
  • נגישות למחירי טיסות שלא קיימים בארץ וחשופים רק בפני סוכנים מקומיים מחו"ל.
  • נגישות למחלקות טיסה בשעה שזמינותם בארץ לא קיימת.
  • כרטוס ביאט"אות מחו"ל מהווה חיסכון עבור הלקוח.
  • Repricing & Smart Agent – אלגוריתם רובוטי אוטומטי הסורק את המערכות 24/7 בחיפוש אחר המחירים הנמוכים ביותר ומאפשר להוזיל את עלויות כרטיסי הטיסה לפני ואחרי הכרטוס.
  • Smart Comparative System – מערכת השוואת מחירי מלונות בכל ספקי האינטרנט, ומציאת הספק הזול ביותר להזמנת מלון בחו"ל.
  • FCM Smart Stay – הסכם FCM עם רשתות בתי המלון המובילות בעולם, המקנה הטבות ייחודיות לנוסעי אופקים FCM  באותם בתי מלון בעת השהייה, בהתאם להסכמם עם בתי המלון ( כגון: צ'ק אין מוקדם, צ'ק אאוט מאוחר, ארוחת בוקר חינם, שדרוג חדרים ועוד).
  • RISK AND SAFETY – מערכת הנותנת התראות על סיכונים שעלולים להשפיע על הנסיעה
  • הטמעה במערכות הטכנולוגיות של מדיניות הנסיעות בחברה ובקרה על שמירת ההנחיות והנהלים.
  • ניהול פרופיל הנוסע במערכת המאפשר בחירת העדפות ובקשות מיוחדות לטיסה של הנוסע.
  • מערכת לניהול נסיעות – אופקים ממליצה, על פי צרכי ודרישת הלקוח, על מערכות טכנולוגיות לניהול נסיעות עסקיות. לאופקים ניסיון ביעוץ והטמעת המערכת המתאימה לצרכי ללקוח מכלל מערכות ניהול הנסיעות הקיימות בשוק. כגון: קומביטאס, קונקור, סייטריק.
  • הפקת דו"חות חודשיים כגון פילוח לפי חברות תעופה, חברות השכרת רכב, רשתות בתי מלון, יעדים, חסכון ועוד.
  • צפייה בנתונים והפקת דוחות Online – ניתוח נתוני הדוחות מהווה חסכון משמעותי בתקציב הנסיעות, ומאפשר לשפר הסכמים מול ספקי חברות התעופה, בתי מלון והשכרות רכב.

חברת אופקים מטפלת בכ- 500 לקוחות עסקיים, מקומיים וגלובליים, ביניהם מוסדות ציבור, חברות תקשורת והייטק, חברות פארמה, חברות בטחוניות, חברות יעוץ ושירותים ועוד..

98 סוכנים עסקיים מתוך כלל סוכני אופקים מוכשרים לטפל בלקוח עסקי, בקיאים בטכנולוגיות העבודה הרלוונטיות ובנהלי העבודה, ונמצאים בקשר מתמיד ואישי עם הלקוחות. הסוכנים מכירים את פרופיל החברה בה הם מטפלים ומוודאים הזמנת שירותי נסיעה עפ"י ההעדפות של החברה.

הפעילות מול הלקוחות העסקיים מנוהלת ע"י החטיבה העסקית באופקים, המורכבת בעיקר מסניף תל אביב וסניף FCM המטפל בלקוחות הגלובליים.

בראש החטיבה העסקית עומד מנהל סניף תל אביב. לצידו מנהלי לקוח, שתפקידם להפיק את דו"חות הפעילות עבור הלקוחות, לנתח את הנתונים, לבחון שינויים ביעדי נסיעה ולהציע שיפור בהסכמים של הלקוחות עם חברות התעופה וספקים נוספים. מנהלי הלקוח דואגים לשליחת דו"חות עיתיים לכל לקוח עפ"י התדירות שנקבעה ע"י הלקוח, ומוודאים עבודה תקינה ורמת שירות גבוהה של הסוכנים המטפלים.

כל הסוכנים המטפלים בלקוחות העסקיים עוברים השתלמות מקצועית לפחות פעמיים בשנה כדי להתמקצע בכלים הטכנולוגיים החדשים, ללמוד מערכות נוספות ולדון בצרכים של הלקוחות העסקיים כדי לשפר את השירות ולתרום להעלאת הערך עבור הלקוח.

  • לאור גודלה של אופקים באפשרותנו לספק ללקוחותינו העסקיים הסכמי הנחות
    ותנאים מיוחדים ומועדפים מול חברות התעופה.
  • לקבוצת אופקים מנהלת תעופה הנמצאת בקשר עבודה יומיומי מול כלל חברות התעופה.
  • משרדי FCM מונים כ- 100 מדינות ברחבי העולם, השירות היעיל שלנו זמין לכם בכל מקום בו תהיו.
  • גודלה של FCM מאפשר לנו לייצר היצע רחב של מגוון שירותי תיירות, כולל הסכמים בלעדיים
    עם ספקי תיירות ברחבי העולם כמו גם הסכמים מקומיים.
  • מגוון רחב של פתרונות להשגת הצעת המחיר המשתלמת ביותר בכל עסקה.
  • פיתוח ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות לניהול תיק הנסיעות, לביצוע הזמנות מהירות ומשתלמות יותר וגישה מהירה  למידע על טיסות ויעדים.
  • ניהול מקומי ובינלאומי של תיק הלקוח.
  • הפקת דו"חות חודשיים מעמיקים.
  • זמינות 24/7 לסיוע במקרה חירום.
  • שירות VIP.
  • שירות העברות דלת לדלת, שירות איסוף משדה התעופה.
  • סיוע בטיפול בויזות, דרכונים וביטוח נסיעות.
  • סוכנים עסקיים מקצועיים ומיומנים, בעלי ניסיון של למעלה מ-15 שנים במתן שירות איכותי
    ללקוח העסקי.

ליצירת קשר עם סוכן נסיעות

למידע נוסף צרו איתנו קשר