חברת אופקים נסיעות ותיירות (1979) בע"מ, הינה חלק מקבוצת אופקים, ומתמחה מזה 40 שנה בהענקת שירותי נסיעות ותיירות הן למגזר העסקי והן למגזר הפרטי.
החברה נציגה בלעדית בישראל של חברת הנסיעות הגלובלית FCM.
חברת אופקים נסיעות ותיירות מדורגת בחמישייה המובילה של החברות הגדולות והמשפיעות בתחום נסיעות העסקים ובתחום הנסיעות הפרטיות.
אופקים גלובלי
חברת אופקים היא נציגה בלעדית בישראל של חברת FCM Travel Solutions העולמית.
FCM היא החברה הגלובלית הרביעית בגודלה בעולם.
חברת FCM פעילה בכ- 100 מדינות ברחבי העולם, מחזיקה 2,500 סניפים ומעסיקה למעלה מ- 20,000 עובדים.
FCM מעניקה ללקוחותיה מערכת שירות ותמיכה גלובאלית ולוקאלית מכל אחד מהמשרדים בעולם והכל תחת תיק נסיעות אחד.
FCM זכתה בפרס חברת הנסיעות העסקיות המובילות בעולם לשנת 2018, זו הפעם ה-8 ברציפות.
חברת אופקים נסיעות ותיירות (1979) בע"מ, הינה חלק מקבוצת אופקים, ומתמחה מזה 40 שנה בהענקת שירותי נסיעות ותיירות הן למגזר העסקי והן למגזר הפרטי.
החברה נציגה בלעדית בישראל של חברת הנסיעות הגלובלית FCM.
חברת אופקים נסיעות ותיירות מדורגת בחמישייה המובילה של החברות הגדולות והמשפיעות בתחום נסיעות העסקים ובתחום הנסיעות הפרטיות.
אופקים גלובלי
חברת אופקים היא נציגה בלעדית בישראל של חברת FCM Travel Solutions העולמית.
FCM היא החברה הגלובלית הרביעית בגודלה בעולם.
חברת FCM פעילה בכ- 100 מדינות ברחבי העולם, מחזיקה 2,500 סניפים ומעסיקה למעלה מ- 20,000 עובדים.
FCM מעניקה ללקוחותיה מערכת שירות ותמיכה גלובאלית ולוקאלית מכל אחד מהמשרדים בעולם והכל תחת תיק נסיעות אחד.
FCM זכתה בפרס חברת הנסיעות העסקיות המובילות בעולם לשנת 2018, זו הפעם ה-8 ברציפות.
חברת אופקים מטפלת בכ- 500 לקוחות עסקיים, מקומיים וגלובליים, ביניהם מוסדות ציבור, חברות תקשורת והייטק, חברות פארמה, חברות בטחוניות, חברות יעוץ ושירותים ועוד..
98 סוכנים עסקיים מתוך כלל סוכני אופקים מוכשרים לטפל בלקוח עסקי, בקיאים בטכנולוגיות העבודה הרלוונטיות ובנהלי העבודה, ונמצאים בקשר מתמיד ואישי עם הלקוחות. הסוכנים מכירים את פרופיל החברה בה הם מטפלים ומוודאים הזמנת שירותי נסיעה עפ"י ההעדפות של החברה.
הפעילות מול הלקוחות העסקיים מנוהלת ע"י החטיבה העסקית באופקים, המורכבת בעיקר מסניף תל אביב וסניף FCM המטפל בלקוחות הגלובליים.
בראש החטיבה העסקית עומד מנהל סניף תל אביב. לצידו מנהלי לקוח, שתפקידם להפיק את דו"חות הפעילות עבור הלקוחות, לנתח את הנתונים, לבחון שינויים ביעדי נסיעה ולהציע שיפור בהסכמים של הלקוחות עם חברות התעופה וספקים נוספים. מנהלי הלקוח דואגים לשליחת דו"חות עיתיים לכל לקוח עפ"י התדירות שנקבעה ע"י הלקוח, ומוודאים עבודה תקינה ורמת שירות גבוהה של הסוכנים המטפלים.
כל הסוכנים המטפלים בלקוחות העסקיים עוברים השתלמות מקצועית לפחות פעמיים בשנה כדי להתמקצע בכלים הטכנולוגיים החדשים, ללמוד מערכות נוספות ולדון בצרכים של הלקוחות העסקיים כדי לשפר את השירות ולתרום להעלאת הערך עבור הלקוח.
למידע על טיסות ויעדים.
חברת אופקים מטפלת בכ- 500 לקוחות עסקיים, מקומיים וגלובליים, ביניהם מוסדות ציבור, חברות תקשורת והייטק, חברות פארמה, חברות בטחוניות, חברות יעוץ ושירותים ועוד..
98 סוכנים עסקיים מתוך כלל סוכני אופקים מוכשרים לטפל בלקוח עסקי, בקיאים בטכנולוגיות העבודה הרלוונטיות ובנהלי העבודה, ונמצאים בקשר מתמיד ואישי עם הלקוחות. הסוכנים מכירים את פרופיל החברה בה הם מטפלים ומוודאים הזמנת שירותי נסיעה עפ"י ההעדפות של החברה.
הפעילות מול הלקוחות העסקיים מנוהלת ע"י החטיבה העסקית באופקים, המורכבת בעיקר מסניף תל אביב וסניף FCM המטפל בלקוחות הגלובליים.
בראש החטיבה העסקית עומד מנהל סניף תל אביב. לצידו מנהלי לקוח, שתפקידם להפיק את דו"חות הפעילות עבור הלקוחות, לנתח את הנתונים, לבחון שינויים ביעדי נסיעה ולהציע שיפור בהסכמים של הלקוחות עם חברות התעופה וספקים נוספים. מנהלי הלקוח דואגים לשליחת דו"חות עיתיים לכל לקוח עפ"י התדירות שנקבעה ע"י הלקוח, ומוודאים עבודה תקינה ורמת שירות גבוהה של הסוכנים המטפלים.
כל הסוכנים המטפלים בלקוחות העסקיים עוברים השתלמות מקצועית לפחות פעמיים בשנה כדי להתמקצע בכלים הטכנולוגיים החדשים, ללמוד מערכות נוספות ולדון בצרכים של הלקוחות העסקיים כדי לשפר את השירות ולתרום להעלאת הערך עבור הלקוח.
למידע על טיסות ויעדים.
האתר נבנה ע"י SHAREIT - בניית אתרים
© כל הזכויות שמורות לחברת Ofakim FCM
האתר נבנה ע"י SHAREIT - בניית אתרים
© כל הזכויות שמורות לחברת Ofakim FCM