טולדו

טולדו - ספרד

נסענו לטולדו ברכבת ממדריד. הנסיעה היתה קצרה ונעימה, רק 35 דקות, והגענו לעיר המקסימה, על גדות נהר טחו. העיר העתיקה של טולדו היתה אושר עילאי. אנחנו אוהבים היסטוריה וערים עתיקות עם סמטאות צרות שכיף לשוטט בהן. החלטנו לא ללכת עם האף קבור במפה, אלא פשוט ללכת לאן שרגלינו ישאו אותנו, כי הכי כיף "ללכת לאיבוד" בערים מהסוג הזה. התחלנו את הטיול בעיר בכיכר סקודובר היפה שפסלו של סרוונטס ניצב בה והספסלים שבה מעוטרים בציורים של סצנות מדון קישוט. הכי מכניס לאווירה! לא התאפקנו ולמרות שהיום רק התחיל, היינו מוכרחים לנצל את הכיכר הנהדרת לשתיית כוס הקפה השנייה של הבוקר ואחר כך נכנסנו לאחת מחנויות המרציפן שבכיכר והצטיידנו בכמות נאה של מרציפנים. אחרי שטעמנו אותם הבנו למה הם נחשבים לטובים בעולם. ביקרנו במנזר סן חואן דה לוס רייס והתלהבנו מהחצר הפנימית המקסימה שלו, אחר כך נכנסנו לסנטה מריה לה בלנקה, בית כנסת מהמאה ה-13 שהומר לכנסיה, המשכנו למוזיאון אל גרקו ונהננו מהתערוכה היפה של ציוריו והמשכנו לקתדרלה הגותית הנפלאה והענקית של טולדו. שוב נוכחנו שהנוצרים ממש טובים בבניית מבנים שגורמים לך להרגיש קטנטן ועניו. ארמון האלקזר היה סגור לרגל שיפוצים, אבל יכולנו להגיע למרפסת התצפית שמשקיפה אל העיר ולשבת לנוח בפארק המקסים שלידה, לפני שחזרנו ברכבת חזרה למדריד.

יעדים נוספים בספרד:

ספרד - כללי » בילבאו » ברצלונה » גרנדה »
מדריד » סביליה » פלמה דה מיורקה » קורדובה »

למידע על יעדים נוספים בעולם »