טיולים מאורגנים לאנגליה

תה אנגלי עם נענע

• אנגליה הכפרית

החל מ: £101

יום-יומיים או שלושה ימי טיול בליווי ובהדרכת ישראלים מקומיים.

מתאים למבוגרים ולמשפחות עם ילדים

יהלומי הכתר של אנגליה

אנחנו חייבים להודות שחששנו לטייל באנגליה. בלונדון היינו כמובן, אבל לנסוע למקומות רחוקים יותר, לנהוג בצד שמאל של הכביש, זה קצת מעורר חשש. שמחנו כשגילינו שאפשר לעשות את זה אחרת. בטיול המאורגן לבריטניה נהנינו מכל העולמות: התחלנו מלונדון ונסענו לסטרטפורד כדי לומר שלום לשייקספיר. המשכנו גם לליברפול ורקדנו עם שירים של הביטלס ובאזור האגמים דקלמנו שירים רומנטיים. התענוג האמיתי התחיל כשהגענו לסקוטלנד וטעמנו כמה סוגים של ויסקי – מהטובים בעולם. כמה נעים כשלא צריך לדאוג לכלום, כשמישהו מארגן, מנהל, מוביל ומדריך.

מחפשים חבילות ספורט לליגה האנגלית?
מדינה: אנגליה
שדות תעופה: הית'רו/גטוויק/לוטון
אשרות כניסה: אין צורך באשרה

ברוכים הבאים לבריטניה

בריטניה, ולא רק בתחום אחד או שניים, שונה מאוד מיבשת אירופה אליה היא צמודה. דווקא משום כך, ביקור בבריטניה מספק חוויה מרתקת, בעלת אווירה שונה, ניחוח אחר והנאות מגוונות, שלמרבה ההפתעה לא דומות, גם היום, לביקור באירופה. זאת לא מדינה ענקית. אורכה כאלף קילומטרים ורוחבה המרבי כ-500 קילומטרים. ובכל זאת, למרות ששטחה רק פי עשרה בערך משטח מדינת ישראל, יש למדינת האיים הזאת במערב אירופה חשיבות עצומה, היסטורית, תרבותית, אדריכלית, ותיירותית. כל חובב ספרות, אמנות, אדריכלות, מוזיאונים, נוף, גנים ירווה במהלך הביקור בבריטניה עונג והנאה עצומים.

אירועים בבריטניה

חפש
  • 10/11/17 - 19/11/17 פסטיבל הג'ז של לונדון

הפסטיבל השנתי מתקיים השנה בתאריכים 20-11 בנובמבר. בין האמנים שיופיעו יהיו מקהלת הגוספל של הארלם, פאולו קונטה, אנדי שפרד ואחרים.

להמשך קריאה
  • 02/12/17 - 02/12/17 מרוץ הפודינג הגדול בלונדון

השנה יתקיים מרוץ הפודינג בפעם ה-37. המרוץ יצא לדרך מכיכר השוק בקובנט גרדן בשבת, ה-2 בדצמבר, בשעה 11:00 בבוקר.