תאריך העלאה

5 סיבות לסקי בקלאב מד

החורף מתקרב, מזג האוויר כבר משתנה וההתרגשות מתחילה לגאות. חופשת הסקי הבאה שלנו נמצאת מעבר לאופק. השאלה הגדולה היא איך הכי כדאי לתכנן אותה. חופשת סקי מוצלחת תלויה לחלוטין בפרטים הקטנים. איזה אתר בוחרים? איפה מתגוררים? איך זוכים להדרכה הטובה ביותר? איפה יוצרים את האווירה הכי כיפית? איפה פוגשים את המקצוענים, שיודעים לעזור לנו ולהפיק מחופשת הסקי הקצרה שלנו את המיטב? ובכלל מה עושים מלבד גלישה? מה הטרנד הכי חם בתחום? מי האנשים שאותם פוגשים במהלך חופשת הסקי? כל השאלות החשובות האלה מובילות אותנו למסקנה אחת פשוטה – סקי בקלאב מד. אלה בדיוק הסיבות לכך שיותר ויותר ישראלים יוצאים לחופשת סקי בקלאב מד.

1. איפה מתחילים?

אם רוצים ללמוד לגלוש, בחירת האתר חשובה במיוחד. המרכיבים המשמעותיים: מסלולים קלים ונוחים למתחילים, מעליות סקי "ידידותיות", בתי ספר ומדריכים מקצועיים ומגורים קרובים למסלול.

קלאב מד מפעילה כמה מכפרי הסקי הטובים ביותר בעולם. יש בהם מדריכי סקי מצוינים, שיודעים לגרום לכם ליהנות מתהליך הלימוד. הם יודעים שבאתם לחופשה, אבל שאתם רוצים לצאת ממנה עם ידע שישרת אתכם בשנים הבאות – וזה בדיוק מה שקורה ובשפות שמובנות לכם בקלי קלות.

2. ראש שקט

חופשת סקי בקלאב מד מאפשרת ראש שקט לחלוטין. הכל כלול במחיר ואין צורך בכלל בארנק. כך בדיוק צריכה להיראות חופשה. הסקי פס, הציוד, ההדרכה, הכל כלול במחיר. עיקרון דומה פועל גם בבחירת האוכל, או בבילויים ובהפעלות או במתקני הספורט. אפשר פשוט ליהנות ולחזור הביתה בתום החופשה רגועים, גם אחרי כמה ימי סקי אינטנסיביים ואפילו אם הבאתם אתכם את הילדים.

3. מיקום מושלם

זה החלק הטוב ביותר בחופשת סקי בקלאב מד. המיקום של כפרי הנופש בראש ההרים אידיאלי. כמעט בכולם אפשר פשוט לצאת מן החדר ולהתחיל לגלוש. ברוב המקומות אין צורך בהסעות מורכבות, או בטלטלות מיותרות. כפרי הנופש של קלאב מד נמצאים פשוט בלב העניינים, ומאפשרים למצות את זמן החופשה היקר עד תום.

4. האווירה הייחודית

כל מי שביקר פעם בקלאב מד יודע בדיוק על מה אנחנו מדברים. האווירה באתרי הסקי האלה שונה לחלוטין מאתרים אחרים. היא חברותית יותר, רגועה, פתוחה וידידותית מאוד. במקרים רבים הגולשים חוזרים אחרי שרכשו ידידים חדשים, הכירו חברים, ובעיקר בילו מצוין. המסיבות בכפרי קלאב מד רכשו כבר מוניטין עולמי ופעילות האפרה סקי (אחרי הסקי) היא מהמפורסמות והמהנות ביותר..

5. האוכל הכי טעים

איזה כיף זה שלא צריך לדאוג בכל פעם מחדש לארוחה הבאה. המסעדות המעולות של קלאב מד מאפשרות לכם תזונה בריאה, טעימה ונוחה להפליא מיד לאחר שסיימתם לגלוש. סקי היא פעילות שמוציאים במהלכה המון אנרגיה והשפים של קלאב מד מודעים לכך היטב ומתכננים את התפריטים כדי לטעון אתכם באנרגיה חדשה, לקראת יום הגלישה הבא. הכיף הגדול הוא שהאוכל הבריא הזה גם טעים להפליא.

קצת מוקדם עדיין אבל המחשבות והזיכרונות האלה מחופשות סקי קודמות בקלאב מד מעוררת חשק עצום שיגיע כבר החורף. כאשר מתבוננים בסיבות האלה אין בכלל פלא שיותר ויותר ישראלים יוצאים לחופשת סקי בקלאב מד

MORE POSTS

טיול מאורגן או מבולגן?

טיול מאורגן או מבולגן? איך אתם אוהבים את הטיול שלכם? הטיול הגדול בחו"ל שכל כך חיכיתם לו סוף סוף מגיע. אז האם אתם עומדים ליהנות?

READ MORE

7 הגלידריות הכי טובות בעולם

חופשת פסח: הגלידריות הטובות בעולם! פסח בפתח, האביב בעיצומו והאוויר מתחמם. הקיץ חוזר והגלידות הכי טובות מחכות לנו. אם מתאימה לכם חופשת פסח מתוקה בחו"ל,

READ MORE