תאריך העלאה

5 המרחצאות המומלצים ביותר!

טיול מאורגן ליער השחור: מרחצאות ולהנות!

אחד הדברים שבזכותם התפרסם אזור היער השחור כבר לפני יותר ממאה שנים הם המרחצאות המופלאים הפזורים באזור. אם תקראו את כל המאמר תדעו איך הכל התחיל ועל אילו 5 מרחצאות אסור לכם לוותר.

איך מרחץ נולד?

הרי הגעש שהתפרצו באזור לפני אלפי שנים הביאו לכך שהפעילות הוולקנית יצרה נביעות רבות של מים חמים ומועשרים במינרלים מבטן האדמה. המעיינות האלה פותחו במרוצת השנים והפכו למרכזי ספא מהטובים ביותר בעולם. הריכוז הגדול שלהם, באזור אחד מאפשר לחובבי הטבילה לדלג בין מרחץ אחד לאחר, לנסות, להשוות ולהגיע למסקנות – מה הוא הספא הטוב ביותר באזור היער השחור. 

מן הראוי תחילה לחלק אותם לשני סגנונות – יש את המרחצאות החמים ששמרו על הסגנון המסורתי הקלאסי. זה ניכר בעיצוב שלהם, בגישה הרפואית יותר, בפעילויות במקום ובחוקים נוקשים יותר שההנהלה מכתיבה. אתרים אחרים מציעים למבקרים חובבי הטבילה חוויה הרבה יותר מודרנית, המוקדשת לספא ולעתים גם לפארק מים, בו אפשר לבלות נהדר עם הילדים.

כמה תעלה לכם כניסה?

יש כמה דברים שכדאי לדעת לגבי המרחצאות ביער השחור: דמי הכניסה משתנים ממקום למקום ובדרך כלל נשלם בין 15-20 אירו לשלוש שעות. בחלק מן האתרים הכניסה לסאונה מלווה בתוספת תשלום. השהייה ברוב אתרי הסאונה היא בעירום מלא (ולא בבגדי ים).    

מוכנים להיכנס למים?

רבים מן האתרים האלה משמשים כיעדי טיול מאורגן ליער השחור. כאן בחרנו עבורכם חמישה מן המרחצאות הטובים ביותר באזור כולו. 

באדן-באדן 

העיר באדן באדן בלב אזור היער השחור, רכשה לעצמה מוניטין גם כ-"עיר המרחצאות". כבר לפני יותר מאלפיים שנה גילו הרומאים את הפלא המקומי והתענגו עליו. הקיסר הרומי קרקלה הקים באתר מרחצאות ששרידיהם התגלו במאה התשע-עשרה. השרידים מוצגים בעיר. המעיינות הגדולים נקראים על שם פרידריך Friedrichsbad ומושכים קהל גדול גם כיום. כאשר מוסיפים לתענוג המים החמים גם את הקזינו של באדן באדן, שמרלן דיטריך כינתה "היפה ביותר בעולם", אפשר להבין מדוע העיר הקטנה הזו היא אתר תיירות מהמובילים באירופה ב-150 השנים האחרונות ומופיע כמעט תמיד בכל תוכנית של טיול מאורגן באזור.

פארק המים באדפארדיס 

Badeparadies הוא הרבה יותר מאתר מרחצאות. זה מקום בילוי נהדר לכל המשפחה. יש בו שלושה מתחמים – מגלשות ענק, בריכה למבוגרים עם פינוקים חמימים, זרמים חזקים ומפלים קטנים ומתחם סאונות. בכל אחד מהמתחמים יש מסעדה ואזורי מנוחה. השימוש בסאונות בעירום בלבד. 

ספא קסיופיאה

Cassiopeia Therme – אתר מפואר זה בעיירה באדן וויילר הוא אתר הספא המפואר ביותר בדרום היער השחור. סביבו הוקמו כמה מלונות מפוארים, המושכים קהל עשיר. לצד הספא המודרני אפשר עדיין לראות את שרידי המרחצאות העתיקים, המעידים על המסורת הארוכה של המקום, ועל הוותק שרכש בזכות המעיינות החמים שבו. המומחיות של קסיופיאה היא בבריכות טרמיות, שמשמות לריפוי חוליים שונים. 

ויטה קלאסיקה

 Vita Classica הוא מרכז ספא ענק בעיירה באד קרוצינגן השוכנת בסמוך לשטאופן. זה אתר מודרני ויפה שמציע לחובבי הטבילה בריכות מי מעיינות חמים מקורות וחיצוניות המתאימות לבילוי משפחתי בכל מזג אוויר. ויטה קלאסיקה הוא אחד האתרים הטובים ביותר לבלות בו הן בחורף והן בקיץ. 

ספא סולמאר

 Solemar בבאד דורהיין הוא מרכז ספא איכותי ומטופח המתאים הן למשפחות עם ילדים והן למבוגרים חובבי שלווה ושקט. יש בו מבחר גדול של סאונות, חדרי מלח ומרכז כושר משוכלל. כמו כן אפשר כמובן ליהנות בו מתפריט ארוך ומגוון של טיפולי עיסוי אישי. מתחם הרחצה הכללי מתאים במיוחד למשפחות.

יושבים במים ולא זזים

חובבי הספא שונים במקצת ממטיילים אחרים. בעוד שרוב הטיולים הופכים קצרים יותר וקופצניים יותר, כלומר הנוסעים רוצים להספיק ולראות עוד קצת ולכן לא שוהים זמן רב במקום אחד, מטיילי הספא נוהגים דווקא בדרך הפוכה. הם אוהבים להתמקד במקום אחד, ליהנות בו מן המים החמים, להכיר טוב יותר את הסביבה, לצאת לכמה טיולי הליכה רגליים בסביבה הקרובה, ואפילו לערוך שופינג בחנויות ברחוב הראשי שמוביל לספא. דווקא בגלל הסגנון הזה בחירת המקום שבו יבלו את חופשת הספא חשובה בעיניהם יותר מאשר לנוסעים אחרים. הם בוחרים בזהירות, בקפדנות ובתבונה וחמשת האתרים שהובאו כאן עשויים לשמש אותם כבסיס טוב לבחירת טיול מאורגן ליער השחור. 

MORE POSTS

טיול מאורגן או מבולגן?

טיול מאורגן או מבולגן? איך אתם אוהבים את הטיול שלכם? הטיול הגדול בחו"ל שכל כך חיכיתם לו סוף סוף מגיע. אז האם אתם עומדים ליהנות?

READ MORE

7 הגלידריות הכי טובות בעולם

חופשת פסח: הגלידריות הטובות בעולם! פסח בפתח, האביב בעיצומו והאוויר מתחמם. הקיץ חוזר והגלידות הכי טובות מחכות לנו. אם מתאימה לכם חופשת פסח מתוקה בחו"ל,

READ MORE