תאריך העלאה

נוסעים לתאילנד! מה עדיף – טיול מאורגן, חבילת נופש או פשוט לזרום?

תאילנד היא היעד הכי אהוב עלינו. 150 אלף ישראלים שנסעו בשנה האחרונה לתאילנד מעידים על כך יותר טוב מכל דבר אחר. אבל תחילה כדאי להקדיש כמה רגעים לחלק החשוב ביותר בתכנון הטיול החלומי לתאילנד: מה עדיף? טיול מאורגן? חבילת נופש? או פשוט לזרום? 

תאילנד – ארץ הנסים והנפלאות

תאילנד היא בהמון מובנים ארץ הנסים והנפלאות. יש בה תרבות עתיקה עם מקדשים וארמונות שנראים כמו יצאו מספר אגדות. יש בה חופים פנטסטיים עם חול לבן, מפרצים סגורים ועצי דקל גבוהים שניצבים על קו המים. יש בתאילנד את השופינג הכי נפלא שאפשר לחלום עליו, עם מבחר עצום, מחירים מצחיקים ואיכות טובה. יש את היערות והפילים, השבטים בצפון ושולי הפנינים באיי הדרום, יש את השלווה שמעניק לנו צבע הטורקיז של המים ואת האוכל המופלא שאי אפשר לשבוע ממנו. בואו נוסיף לכל אלה קוקטייל בכוס גבוהה, עם מטריה אדומה קטנה מנייר והחיים נראים דבש.

אבל עדיין לא פתרנו את השאלה הראשונה: איך הכי כדאי לנו לנסוע לתאילנד? מה עדיף? טיול מאורגן, חבילת נופש או פשוט לזרום?

פשוט לזרום?

נתחיל מהסוף: לזרום זה תמיד טוב, בטח כאשר נוסעים לארץ כמו תאילנד שהאווירה התיירותית בה נינוחה מאוד. כיוון שהטיסה ארוכה – כעשר שעות – אין טעם לבוא לכמה ימים, לביקור קצרצר בתאילנד. כדאי לפנות לכך קצת יותר זמן ולבלות בממלכה הקסומה באופן נינוח. הבעיה עם תרשים הזרימה מתעוררת כאשר רוצים לראות כמה מן האתרים המרתקים שיש לתאילנד להציע. בלי תכנון מוקדם, הזמנת טיסות פנימיות ומקומות לינה מראש, הטיול בתאילנד, זה שחלמנו עליו זמן רב כל כך, עלול להשתבש שלא לומר להתקלקל לחלוטין.

לכן, העצה הראשונה, אם אתם רוצים לעשות בתאילנד עוד כמה דברים מלבד ליהנות מן החוף הכי מופלא שראיתם, כדאי לשמור על אווירת הזרימה אבל להקדיש קצת יותר זמן לתכנון הטיול.

חבילת נופש או טיול מאורגן?

הבחירה בין שתי האפשרויות האחרות – חבילת נופש או טיול מאורגן משמעותית ביותר. כאן אתם פשוט צריכים לשאול את עצמכם בכנות שאלה אחת חשובה – האם אנחנו רוצים לנוח או לטייל? המשמעות שלה היא האם אנחנו רוצים לשהות במקום אחד או לדלג בין האתרים החשובים בממלכה?

אלה שבוחרים באפשרות הראשונה ורוצים לנוח, לשהות במקום אחד, לטייל אולי מעט בסביבתו אבל לא בהכרח לערוך היכרות עם בנגקוק ועם האיים, עם שבטי הצפון ועם האי של ג'ימס בונד – אלה מוטב שיבחרו חבילת הנופש, ינשמו עמוק וייהנו מכל רגע.

הטיילים האמתיים, אלה שרוצים להכיר את הערים, שמורות הטבע, הארמונות ולהיעזר בידע של מדריך מקומי בבחירת המסעדה הטובה ביותר – יצטרפו לטיול מאורגן. ההדרכה המקצועית, התוכנית המסודרת, בחירת האתרים והתכנון המפורט של כל אחד מימי הטיול, כולל טיסות פנימיות, הסעות והזמנת מקומות לינה, כל אלה חוסכים המון מן הסידורים המנהלתיים ומאפשרים לנוסעים להתמקד בעיקר – היכרות עם תאילנד. תכנון נכון של טיול כזה מותיר למטיילים כמובן גם די זמן פנוי כדי שיוכלו לעסוק בקניות, להתבונן בכמה מקומות שהקבוצה לא פקדה ואולי סתם לבהות בנהר הגדול שחוצה את בנגקוק או בפסלי הבודהא הרבים שפזורים ברחבי הממלכה שפעם קראו לה ארץ סיאם. 

MORE POSTS

טיול מאורגן או מבולגן?

טיול מאורגן או מבולגן? איך אתם אוהבים את הטיול שלכם? הטיול הגדול בחו"ל שכל כך חיכיתם לו סוף סוף מגיע. אז האם אתם עומדים ליהנות?

READ MORE

7 הגלידריות הכי טובות בעולם

חופשת פסח: הגלידריות הטובות בעולם! פסח בפתח, האביב בעיצומו והאוויר מתחמם. הקיץ חוזר והגלידות הכי טובות מחכות לנו. אם מתאימה לכם חופשת פסח מתוקה בחו"ל,

READ MORE