תאריך העלאה

כמה מאורגן אתם אוהבים את הטיול שלכם?

בואו נעשה קצת סדר, הזמנים השתנו.

יש היום, וכולנו שמחים על כך, המון סוגים של טיולים מאורגנים. קיימים ביניהם הבדלים, יתרונות וחסרונות. המומחיות שלנו היא לבחור עבורכם את הנוסחה והטיול שהכי מתאימים לכם שכן, אם עושים זאת נכון, במקצועיות, אין לנו ספק שתיהנו מן הטיול שלכם ובסופו תאמרו לנו שזה בדיוק מה שחלמתם עליו.

השאלה הראשונה שכדאי לשאול היא מה היעד? לאן אתם רוצים לנסוע? בחלק מן היעדים, בעיקר באירופה ובארצות הברית, אפשר לגוון ולשלב, כפי שנסביר כאן, בין טיול מאורגן לחבילת נופש שכוללת סיורים. השילוב הזה מתאים בעיקר לטיולים עירוניים ופחות לטיולים שפוקדים שמורות טבע ומרחבים גדולים. שילוב כזה פחות מתאים ואפשרי ביעדים אקזוטיים, בהם קשה למטיילים להתנהל עצמאית.

טיול מאורגן במלואו

יש המון יתרונות לטיול מאורגן, במסגרתו המחיר כולל את הכול או כמעט הכול – טיסות, לינה, הסעות, הדרכה, רוב הארוחות, כניסות לאתרים, למוזאונים, לשמורות טבע. במסגרת כזו, של טיול מאורגן שמכיל הכול, יש למטיילים שיוצאים כקבוצה תוכנית מסודרת, במסגרתה הם יודעים היטב היכן יהיו ומה יעשו בכל אחד מימי הטיול. הם יודעים מראש מה המסלול, מה סדר היום ולמרות שתמיד יש שינויים קלים, התמונה הכללית ברורה מאוד ומראש.

במסגרת טיולים מאורגנים כאלה אנו מתכננים עבורכם את המסלול המושלם, המעניין והיעיל ביותר. טיול מאורגן מאפשר לכם להכיר את היעד החדש בעזרת מומחים שכבר ביקרו בו. דרושה הנחיה כדי לעשות זאת בדרך הטובה ביותר ואנו מעניקים אותה. באופן טבעי – בטיול שמאורגן מתחילתו ועד סופו כל הסידורים עלינו ומבחינתכם זהו כמובן יתרון ענק. כל טיול כרוך במיליון סידורים קטנים. קניית כרטיסים בכניסה למוזאון או העברת המזוודות למלון בו נישן בלילה הבא. הזמנת מקום במסעדה או בירור שעת היציאה בבוקר. אתם פשוט יכולים לשבת בנחת, להישען לאחור, וליהנות מכל רגע. הרי לא באתם לטיול כדי לעשות סידורים. תשאירו אותם לנו. אנחנו כבר מכירים היטב את הדרך הטובה ביותר לעשות אותם.

כאשר נוסעים לטיול מאורגן בחברה אמינה וותיקה כ"אופקים", עם מוניטין מצוין וקהל לקוחות איכותי פוגשים אנשים שמתאימים לציפיות שלכם. בידינו אינספור דוגמאות לחברויות והיכרויות רבות שנים שנרקמו לראשונה בטיולים המאורגנים של החברה. החוויות המשותפות מגבשות, ואחר כך אפשר פשוט להיפגש כדי לתכנן את הטיול המאורגן הבא או סתם כדי להעלות זיכרונות. ויש כמובן את נושא האמינות, שהיא בעינינו מעל לכל.

טיול מאורגן למחצה

עד כאן טוב ויפה – ואפילו מוכר מאוד לרוב הנוסעים. אלא שכאמור הזמנים השתנו. המגוון היום גדול הרבה יותר, התחרות רבה יותר ואפשרויות הבחירה מתרבות גם הן. כיום אנחנו יכולים להציע לכם בחלק מן היעדים כמה שילובים, שמתאימים מאוד לנוסעים אחדים ואינם מתאימים לאחרים.

אם, למשל, אתם רוצים לצאת לטיול בברצלונה ובסביבתה, אבל אינכם רוצים לוח זמנים מסודר וגורף במסגרת קבוצתית הדוקה – אתם מוזמנים לבחור טיול קבוצתי זול יותר, מאורגן למחצה, במסגרתו תזכו כמובן לטיסות, ללינה ולהסעות וכן לסיור אחד, שניים או שלושה, לפי מידת העניין והרצון שלכם. המחיר נקבע כמובן לפי מספר הסיורים אליהם תצאו ולפי כמות ורמת השירותים שתקבלו בטיול זה.

אם, למשל, תבחרו לאכול את כל הארוחות שלכם במסגרת עצמאית – על חשבונכם ובנפרד מן הטיול – מחיר הנסיעה יוזל באופן טבעי. היתרונות של מסגרת גמישה כזו ברורים וקיימים – מלבד ההוזלה במחיר הנסיעה המסגרת הגמישה מאפשרת גם זמן חופשי יותר למנוחה, לקניות, לשוטטות עצמאית.

הדבר החשוב ביותר הוא לעשות את האבחנה בין טיול מאורגן, שכולל את כל ההוצאות (מלבד פרטים מסוימים שידועים מראש כמו ביטוח נסיעות, טיפים, או חלק מן הארוחות) לבין טיול מאורגן למחצה, שהוא למעשה שילוב בין חבילת נופש שכוללת טיסות, מלונות וכמה סיורים לבין טיול מאורגן. ההדרכה בכל המקרים מקצועית, טובה ומסודרת. החברה נעימה וההזמנות אמינות ובמחירים תחרותיים. השאלה היא רק – מה הכי מתאים לכם ביעד הבא שלכם?

MORE POSTS

טיול מאורגן או מבולגן?

טיול מאורגן או מבולגן? איך אתם אוהבים את הטיול שלכם? הטיול הגדול בחו"ל שכל כך חיכיתם לו סוף סוף מגיע. אז האם אתם עומדים ליהנות?

READ MORE

7 הגלידריות הכי טובות בעולם

חופשת פסח: הגלידריות הטובות בעולם! פסח בפתח, האביב בעיצומו והאוויר מתחמם. הקיץ חוזר והגלידות הכי טובות מחכות לנו. אם מתאימה לכם חופשת פסח מתוקה בחו"ל,

READ MORE