תאריך העלאה

חופשת פסח עם הילדים

חופשת פסח באחת הערים הגדולות באירופה יכולה להיות כיף גדול, אבל כדאי לתכנן אותה היטב מראש. כולנו כבר יודעים שבילוי עם הילדים בעיר הגדולה שונה מבילוי זוגי. הקצב אחר,  הציפיות שונות ורף הסבלנות של כולם קצת יותר נמוך.

יש בערים האלה משהו מסחרר, מדליק ומהנה, אבל הן גם יכולות להיות מעייפות מאוד. אז הנה, כדי לעזור לכם בתכנון נכון של חופשת הפסח עם הילדים בלונדון, ברומא או בברלין אנחנו מביאים את הרגעים של כדאי להחמיץ – מבחר תחנות שמתאימות לילדים ולהורים. 

לונדון עם ילדים

גלגל הענקLondon Eye  הוא בעינינו גולת הכותרת העכשווית של ביקור עם הילדים בלונדון. כדאי מאוד להזמין מקום מראש באתר של הגלגל, כדי להימנע מתורים ארוכים. הסיבוב בתאי הזכוכית השקופים מעל נהר התמזה נמשך חצי שעה. אושר טהור ובמזג אוויר יפה גם מראה מדהים.

מוזאון השעווה של מדאם טוסו הוא אטרקציה ותיקה אבל עדכנית. הנהלת המקום משכילה להוסיף דמויות חדשות שמוכרות בעיקר לילדים וכוח המשיכה של המוזאון עדיין לא התפוגג.

חילופי משמר המלכה מתקיימים בחזית ארמון בקינגהם בשעה 11:30 בכל בוקר. זה די משעשע ונותן מושג טוב על המסורת האנגלית המכובדת ועל הכבוד העצום שעדיין רוחשים כאן לבית המלוכה.

בימי שבת כדאי להגיע לשכונת נוטינג היל היפה, בה מתקיים שוק אוכל צבעוני. בימי חול פועלות כאן עשרות חנויות וינטאג' ומזכרות לאורך רחוב פורטבלו. במקום יש גם מופעי רחוב רבים שישמחו את הילדים.

נסיעה באוטובוס אדום – כחלק מן התחבורה הציבורית או בסיור מיוחד שפוקד את האתרים המרכזיים בעיר היא חוויה נהדרת בשביל הילדים ומתאים במיוחד כטיול מאורגן למשפחות המגיעות לטייל ולהכיר את האיזור.

הייד פארק וגם כמה מן הפארקים בלונדון הם מקומות נפלאים לבילוי עם הילדים. בכל אחד מהם מתקיימות הצגות של תאטרון בובות, אבל כדאי להתעדכן בכניסה על המועד והמיקום.

גן החיות של לונדון, בפינה הצפונית מזרחית של ריג'נטס פארק, נחשב לאחד מגני החיות היפים והמרתקים בעולם.

חנות הצעצועים המליס ברחוב ריג'נט 188-196 קיימת כבר כמאתיים שנה ועדיין נחשבת לחנות הצעצועים הטובה בעולם. יש בהמליס שבע קומות ענקיות של אושר לילדים בכל גיל, מין או מוצא.

מוזיאון המדע באקזיבישן רוד, בדרום קנסינגטון הוא אתר נהדר לבילוי משפחתי, בייחוד כאשר הגשם הלונדוני המפורסם בוחר לרדת. הכניסה חינם, אם כי עבור חלק מן התצוגות המיוחדות כמו גם לסרטי מסך הענק משלמים בנפרד. המוזיאון פתוח מעשר בבוקר עד שש בערב.

מוזיאון הילדות בתנאל גרין Bethnal Green הוא מוזיאון נפלא, עמוס בבובות, בתי בובות, דגמי רכבות ומכוניות צעצוע. יש בו הרבה משחקים ישנים, ספרים, תיאטרוני בובות וצעצועים מהמאה ה-17.  הכתובת: קיימברידג' הית' רוד. תחנת הרכבת בת'נאל גרין.

זאת עונה נפלאה למועדון הכדורגל של צ'לסי, שנמצאת בדרך הבטוחה לאליפות ומשפחות חובבות כדורגל לא יחמיצו את הביקור. הכתובת: Chelsea Village Fulham Road. רכבת פולהאם ברודוויי.

מתחם הבידור לונדון טרוקדרו משתרע על פני שש קומות ובמרכזו פארק השעשועים פאנלנד שכולל מתקנים רבים ומשחקי וידאו משוכללים ומרתקים. זה מקום מצוין לבלות בו יום גשום עם ילדים שאינם מתעניינים בתרבות גבוהה ואוהבים ללחוץ על כפתורים.

רומא עם ילדים

רומא היא עיר נפלאה, שאפשר לבלות בה מצוין, אם כי היא מציבה אתגר לא קטן בפני הורים עם ילדים, בייחוד צעירים. המבנים הגדולים והמונומנטליים של רומא יעניינו אותם פחות. גם קטעי ההליכה הארוכים, שיש לצעוד בהם כדי להכיר את רומא העתיקה עשויים להקשות על ילדים. לכן כדאי לשים לב ולבחור מבין האטרקציות האלה את הדברים שהכי מדברים אליכם.

LunEur הוא פארק השעשועים הגדול והוותיק ביותר ברומא. אפשר לבלות בו שעות נהדרות עם ילדים בכל גיל. הפארק היה סגור במשך כמה שנים ונפתח מחדש בשנה שעברה. פועלות בו שש רכבות הרים מסעירות שהפופולרית ביותר ביניהן נקראת הימלאיה. ההגעה ברכבת התחתית לתחנת EUR Magliana.

גן הקלפים מ"עליסה בארץ הפלאות" הוא פארק נעים שמתאים לילדים קטנים. יש בו מבוך גדול עם קלפים מפוסלים כבני אדם. כתובת: Giardino dei Tarocchi Pescia Fiorentina Capalbio Provincia di Grossetto 58100

www.nikidesaintphalle.com

מעלית הזמן מציגה אלפי שנות היסטוריה רומאית ומתאימה לכל הגילים. כתובת: Via dei SS. Apostoli, 20, רומא. www.time-elevator.it

גן החיות Bioparco הוא חלק מפארק וילה בורגזה (Borghese). הגן ותיק מאוד ואפשר לראות בו בעלי חיים נדירים. כתובת: Piazzale del Giardino Zoologico 1www.bioparco.it

ברלין עם ילדים

גן החיות של ברלין בפארק טירגארטן נחשב אחד הטובים בעולם. יש כאן מגוון עצום של בעלי חיים, המון צמחייה ושבילים ומדשאות שנעים מאוד לשוטט בהם. כתובת: Hardenbergplatz 8, בכניסה לפארק טירגארטן. רכבת תחתית: Zoologischer Garten.

האקווריום של ברלין מספק בילוי של שעות מרתקות מול יצורים שונים ומשונים ממדוזות ועד רכיכות. האקווריום צמוד לגן החיות ואם רוצים לבקר בהם באותו יום אפשר לקנות כרטיס משולב ומוזל לשניהם. כתובת: Budapester 32.

שייט בנהר שפרה שחוצה את העיר ואת פארק טירגארטן הוא אחד הבילויים הנעימים ביותר בברלין בימי שמש. באגם נוייר (Neuer See, האגם החדש) שבמרכז הפארק אפשר לשכור סירה קטנה לשוט באגם.

התצפית המפורסמת ביותר על העיר היא בראש מגדל הטלוויזיה בכיכר אלכסנדרפלאץ. כתובת: כיכר אלכסנדרפלאץ, רכבת תחתית Alexander Platz, אפשר גם להגיע באוטובוס 200 או בחשמלית היוצאת מתחנת Zoologischer Garten. תצפית טובה נוספת היא מכיפת הזכוכית של בניין הפרלמנט הגרמני, הרייכסטאג. כתובת: Platz der Republic 1.

 KIDS PartyGames היא משחקייה ענקית שמתאימה לילדים מגיל שנה ועד 12. יש כאן מגלשות, בריכות כדורים, מכוניות מתנגשות ועוד. כתובת: Birkenstraße 22, באזור מיטה מצפון לטירגארטן.

חנות ענקית של לגו, בה מזמינים להתנסות בחוויות הבנייה נמצאת ברחוב Tauentzienstrasseמס' 20. במס' 9 באותו הרחוב תמצאו את Saturn, חנות למוצרי אלקטרוניקה, עם פינות משחקים (בחינם) לפלייסטיישן ואקס בוקס. גם במרכז סוני בכיכר פוטסדאם, יש פינות משחקים חינמיות.

MORE POSTS

טיול מאורגן או מבולגן?

טיול מאורגן או מבולגן? איך אתם אוהבים את הטיול שלכם? הטיול הגדול בחו"ל שכל כך חיכיתם לו סוף סוף מגיע. אז האם אתם עומדים ליהנות?

READ MORE

7 הגלידריות הכי טובות בעולם

חופשת פסח: הגלידריות הטובות בעולם! פסח בפתח, האביב בעיצומו והאוויר מתחמם. הקיץ חוזר והגלידות הכי טובות מחכות לנו. אם מתאימה לכם חופשת פסח מתוקה בחו"ל,

READ MORE