תאריך העלאה

חבילת נופש ומשחק כדורגל בחגים

חבילת נופש בחגים – למה לא ליעד שיש בו גם משחק כדורגל טוב?

חגי תשרי – ראש השנה וסוכות – חלים השנה במועד מאוחר במיוחד – במהלך חודש אוקטובר. יש לכך הרבה יתרונות – עונת התיירות כבר מאחורינו. הצפיפות הגדולה נעלמה. די הרבה זמן חלף מאז חופשת הקיץ שבילינו אי שם ביולי ובינתיים הרווחנו "ביושר" חבילת נופש בחגים.

אחד היתרונות הברורים לכך שהחגים מגיעים מאוחר טמון בעובדה שליגות הכדורגל הטובות בספרד ובאנגליה נמצאות בשלב הזה כבר בעיצומן. הליגות הגדולות באירופה נפתחות באמצע חודש אוגוסט. במהלך אוקטובר הן כבר אחרי שלב החימום, הקבוצות הגדולות כבר רצות בהילוך גבוה והמשחקים נהפכים מרתקים בכל שבוע. אחרי שאמרנו את כל אלה – אז למה שלא ניסע ליעד שיש בו גם משחק טוב?

במקרים רבים מדובר בנסיעה משותפת של אב ובנו, שיוצאים למסע הרפתקאות חלומי בעקבות מושא תשוקה משותף. במקרים אחרים זאת נסיעה משותפת של כמה חברים שרוצים ליהנות ביחד ועל הדרך גם לראות קצת כדורגל משובח. בשנים האחרונות המגמה הברורה ביותר היא שזאת כבר לא חוויה גברית בלבד. נשים רבות מאוד משתתפות בנסיעה, נהנות מן העיר, הקניות, הבילויים וגם מן הכדורגל.

בניגוד לרוב הביקורים באצטדיוני כדורגל, בהם יש סיכון שהקבוצה האהודה תפסיד ואז נאלץ לשוב הביתה ללא כסף, ללא כבוד וללא חדוות הניצחון, ביקור במשחק כדורגל בחו"ל אינו כרוך כמעט ברגשות כאלה. מדובר בסיפוק מובטח. מוטב אמנם שהקבוצה אותה נוסעים לראות תנצח ובתצוגה מרשימה, אבל עצם הביקור באיצטדיון, האווירה המחשמלת, השירה עם האוהדים, המזון המהיר במזנון, כל אלה כבר מהווים תמורה מצוינת. כאשר מתווספים אליהם ביקור בעיר שכיף לטייל ולבלות בה – נוצרת חוויה טובה.  

ברצלונה או מדריד?

ארבע ערים בולטות במיוחד כאשר באים לבחון את חבילות הנופש לחגים שמתאימות לחובבי הספורט. ברצלונה ומדריד בספרד, לונדון ומנצ'סטר באנגליה. בכל אחת מהן אפשר לראות בכל סוף שבוע את הקבוצות והשחקנים הכי טובים בעולם. זה הרגע לשאול את מי אתם הכי אוהבים?

תמונת המצב לגבי כל אחד מהיעדים האלה ברורה –

ברצלונה – אלופת ספרד נחשבת כבר כמה שנים לקבוצה הטובה ביותר בעולם. יש לה אוהדים ישראלים רבים וכל משחק שבו אפשר לצפות בליאו מסי עושה פלאים, הוא חוויה שאפשר לספר עליה לנכדים. כאשר לצידו של מסי משחקים כוכבים כמו ניימאר הברזילאי וסוארס אין אוהד כדורגל שלא ילקק את האצבעות. ברצלונה משחקת באיצטדיון הביתי שלה קמפ נואו בכל סוף שבוע שני ופעמיים נוספות משחקת בעיר או בסביבתה הקרובה. האפשרות לשלב חבילת נופש בחגים עם בילוי של חברים או הורים וילדים בברצלונה לצד משחק כדורגל משובח הוא אפשרות קורצת במיוחד. העיר מציעה אינספור אפשרויות בילוי לפני ואחרי הכדורגל – אדריכלות נהדרת של גאודי, פארקים מופלאים כמו פארק גואל, שווקים נהדרים כמו הבוקריה ועוד. חובבי הקניות ירוו בברצלונה נחת משלל חנויות זולות ומרתקות וכמה מן האאוטלטים הכי ידועים ומוצלחים שיש. קמפ נואו הוא אתר עלייה לרגל עם מוזיאון יפה וחנות ענקית.

מדריד – היריבה הגדולה ביותר של ברצלונה ואלופת אירופה היא קבוצת הכדורגל הכי עשירה בעולם. בשורותיה משחק כמובן כריסטיאנו רונלדו, שמתחרה עם מסי על תואר השחקן הטוב בעולם. ביקור במדריד הוא הזדמנות מצוינת לראות את הארמון המלכותי, את הכיכרות הנהדרות, הפארקים הגדולים וכמובן את איצטדיון הברנבאו בו מתקיימים המשחקים הביתיים של ריאל.

באופן קצת מפתיע בשנים האחרונות צמחה לריאל יריבה ראויה דווקא בעירה. אתלטיקו מדריד נחשבת כבר כמה שנים לקבוצה מעולה, יש שיגידו שווה באיכותה לברסה ולריאל.

לונדון או מנצ'סטר?

התמונה באנגליה די דומה לזאת שרואים בספרד. חבילת נופש בחגים מאפשרת לנו לראות השנה את הקבוצות הטובות ביותר בליגה שנחשבת לטובה בעולם: ארסנל וצ'לסי מככבות בלונדון. היונייטד והסיטי מחלקות ביניהן את התהילה במנצ'סטר והשנה, כך מסכימים כל מומחי הכדורגל – אנחנו ניצבים בפתחה של עונה מרתקת במיוחד. ז'וזה מוריניו הגיע כמאמן חדש למנצ'סטר יונייטד. יריבו משכבר פפ גווארדיולה מאמן את הסיטי והדרבי של מנצ'סטר נראה כרגע כמו המשחק הכי מסקרן בשנה הקרובה. גם היריבות מלונדון – צ'לסי וארסנל – מתחדשות ומתחזקות ומנסות לפלס את דרכן בחזרה לאליפות בה זכתה במאי לסטר הקטנה.

כאשר לכל הטוב הזה אפשר להוסיף ביקור בלונדון הנפלאה, עם הפארקים הנהדרים, החנויות המצוינות, הפאבים הכי טובים בעולם וכמה מן המוזאונים הכי מרתקים – ברור שמדובר בחבילת נופש פנטסטית. כאשר חבילות הנופש בחגים של "אופקים" כוללות כרטיסים לכדורגל, כרטיסי טיסה, בתי מלון טובים ומידע מדויק על כל מה שכדאי לראות ולעשות – אין לדיל כזה תחרות.

איפה יש משחק טוב?

אז בפעם הבאה ששואלים אתכם "איפה אתם בחגים? התשובה כבר די ברורה: "אנחנו בלונדון או במנצ'סטר, אולי בברצלונה. הכל כמובן תלוי איפה נוכל למצוא את המשחק הכי מרתק שמשתלב טוב עם הטיולים, הקניות והבילויים שכבר המון זמן חלמנו לעשות".

MORE POSTS

טיול מאורגן או מבולגן?

טיול מאורגן או מבולגן? איך אתם אוהבים את הטיול שלכם? הטיול הגדול בחו"ל שכל כך חיכיתם לו סוף סוף מגיע. אז האם אתם עומדים ליהנות?

READ MORE

7 הגלידריות הכי טובות בעולם

חופשת פסח: הגלידריות הטובות בעולם! פסח בפתח, האביב בעיצומו והאוויר מתחמם. הקיץ חוזר והגלידות הכי טובות מחכות לנו. אם מתאימה לכם חופשת פסח מתוקה בחו"ל,

READ MORE