תאריך העלאה

העונות בהן הכי כדאי לצאת לטיולים מאורגנים בארה"ב

קיץ, חורף, סתיו ואביב – טיולים מאורגנים בארה"ב

 

אמריקה היא ארץ החלומות. יש בה הכול עבור כולנו – טבע וערים, פארקים ושופינג, נופים וחופים. השאלה הגדולה שרבים מתלבטים בה היא מהי התקופה בשנה המתאימה ביותר לבקר באמריקה. טיולים מאורגנים לארה"ב יוצאים בכל עונות השנה ובכל פעם יש יתרונות אחרים, בכל פעם אלה טיולים שמתאימים לקהל מעט שונה. אז מהי התקופה שהכי מתאימה עבורכם לצאת בה לטיולים מאורגנים לארה"ב?

קיץ במפלי הניאגרה

המראה הפנטסטי של מפלי הניאגרה הופך אותם בצדק גמור לאחד ממוקדי המשיכה למבקרים באמריקה ולתחנה משמעותית בכל טיול מאורגן לארה"ב מחוף לחוף או טיול לארה"ב החוף המזרחי. כאשר מזג האוויר חם אין תענוג גדול יותר משיט קרוב אל המפלים. כל חובב טבע ייהנה מן המראה והחוויה הנאה עצומה.

האי גרנד, שניצב במרכז נהר ניאגרה, מפצל את זרם הנהר לשני ערוצים. הגדול יותר, בצד הקנדי, מזרים את המים למפל הפרסה. רוחבו המרשים של מפל זה כ-700 מטר. הערוץ בצד האמריקאי מזרים מים למפל המכונה "הינומת הכלה" שרוחבו כ-350 מטר.

במשך עשרים דקות מפלסת האוניה "מיידן אוף דה מיסט" את דרכה כנגד הזרם של הנהר, חולפת על פני מפלי הצד האמריקאי וממשיכה לעבר מפל הפרסה שנמצא בשטח קנדה. אז מגיע רגע השיא, בשבילו היה כדאי לטרוח עד כאן: במין תמרון ארוך, מלא טלטלות פונה הספינה במעגל רחב ומתנדנדת על גלי הקצף במרחק כמה עשרות מטרים בלבד מן המפל. האוויר כולו מלא במסך מים סמיך, מפל הפרסה נראה כקיר מים ענק רועש עד אימה, הסיפון כולו רטוב, הקהל המצטופף מנסה לצלם בענן המים ולמרבה השמחה קו הרקיע עם בתי המלון והקזינו נעלם לכמה דקות תחת הערפל.

נוסעי הטיולים המאורגנים בארה"ב ממשיכים גם לאזורים אחרים, יפים להפליא ולא רחוקים בצפון מדינת ניו יורק, לאורך חופו הדרומי של אגם אונטאריו. כמאה וחמישים קילומטרים ממזרח לבאפאלו מגיעים לאזור הפינגר לייקס – אגמי האצבע. אזור יפהפה שמציע נופים רגועים, יקבים ומסעדות מצוינות.

סתיו בניו אינגלנד

קיץ אינדיאני, או תקופת השלכת בצפון מזרח ארה"ב היא אחת העונות היפות ביותר בשנה והמראה של העלים שמשנים את גווניהם מירוק לצהוב, אדום וזהוב הוא אחד המראות היפים ביותר על פני כדור הארץ. טיולים מאורגנים לארה"ב החוף המזרחי בעונת הסתיו מעניקים למטיילים את האפשרות הנהדרת לחוות את חוויית השלכת המופלאה בצפון מזרח המדינה, חוויה שנחרתת בזיכרון ונשארת איתנו לתמיד.

עמק ההדסון מצפון לניו יורק הוא נקודת התחלה טובה לצפיייה בשלכת הסתיו אבל המקומות המצטיינים נמצאים צפונה ומזרחה יותר –בוורמונט, מסצ'וסטס, מיין ובצפון מדינת ניו יורק. אלה הם אתרי השלכת הנהדרים ביותר שאפשר לחלום עליהם. טיול לארה"ב החוף המזרחי בעונת הסתיו פוקד רבים מן המקומות האלה ומציג בפני המטיילים אמריקה אחרת מזו שמוכרת לנו בסרטים ובתמונות. חבל הארץ שמכונה ניו אינגלנד נינוח יותר, הכי קרוב לאירופה שאפשר באמריקה ובעיקר יפה להפליא.

חורף בערים הגדולות

ניו יורק היא העיר הנפלאה בעולם, וושינגטון מציגה את מקבץ המוזיאונים המרשים ביותר, סן פרנסיסקו שומרת על מזג אוויר מצוין גם בחורף והפארקים של אורלנדו בפלורידה זוכים למזג האוויר הטוב ביותר דווקא בחודשים ינואר ופברואר. אז אם אתם חובבי הערים הגדולות, המוזיאונים הנפלאים, השווקים הנהדרים של סן פרנסיסקו או הפארקים המעולים של אורלנדו – טיול מאורגן דווקא בעונת החורף הוא ההצעה הכי טובה שתוכלו לבחור בה. טיול מאורגן לארה"ב מחוף לחוף מספק אפשרות ליהנות מכל העולמות באלה במסגרת טיול אחד, שלא שוכחים.

אביב בשמורות הטבע

החוף המערבי בארה"ב, ובמיוחד הפארקים הלאומיים של אמריקה – יוסמיטי, ילוסטון ואחרים – מספקים הצצה לשמורות הטבע, ליערות הענקיים, לנהרות, להרים ולמצוקים הגדולים של היבשת. האביב מאפשר לחוות את הביקור בפארקים לצידה של הפריחה הנהדרת שצצה בהם.

גם הפארקים המדבריים הגדולים סביב לאס וגאס נהנים בתקופה הזאת ממזג אוויר נוח ומפריחה טובה. טיולים מאורגנים לארה"ב פוקדים רבים מן הפארקים האלה בעונת האביב ומאפשרים למטיילים לחוות את האביב האמריקאי במיטבו. בייחוד מתאימים אתרים אלה למטיילים שיוצאים לביקור בחוף המערבי בארה"ב.

אמריקה ענקית. אמריקה מגוונת. אמריקה היא חוויה גדולה שמתאימה לכל אחד, אבל יחד עם זאת חשוב לבחור את הפלח המתאים לכם ביותר. בחירת העונה לטיול המאורגן בארה"ב היא החלטה משמעותית, שיש לה השפעה על מידת ההנאה, עם המסלול שבו חולף הטיול ועל החוויות שצוברים במהלכו. אז מהי העונה שלכם?

צרו איתנו קשר עוד היום והסוכנים המקצועיים שלנו יתאימו לכם את הטיול המושלם בארצות הברית בעונה האהובה עליכם.

MORE POSTS

טיול מאורגן או מבולגן?

טיול מאורגן או מבולגן? איך אתם אוהבים את הטיול שלכם? הטיול הגדול בחו"ל שכל כך חיכיתם לו סוף סוף מגיע. אז האם אתם עומדים ליהנות?

READ MORE

7 הגלידריות הכי טובות בעולם

חופשת פסח: הגלידריות הטובות בעולם! פסח בפתח, האביב בעיצומו והאוויר מתחמם. הקיץ חוזר והגלידות הכי טובות מחכות לנו. אם מתאימה לכם חופשת פסח מתוקה בחו"ל,

READ MORE