תאריך העלאה

5 הפיצריות הטובות באיטליה

כל יום אוכלים בפיצריה אחרת !

 

יש מיליון סיבות לאהוב את איטליה, אבל האוכל הנהדר שמגישים בה הוא בלי ספק אחת הסיבות הכי טובות. ילדים פשוט מאוהבים באוכל במולדת הפיצה. ככה נראים החיים הטובים – לאכול בכל יום באחת הפיצריות הכי טובות באיטליה.

אז בין אם אתם מעדיפים טיולים מאורגנים למשפחות, או פשוט נסעתם לבלות קצת עם הילדים – הנה 5 הפיצריות הטובות באיטליה. בתאבון.

ספורנו, רומא

רבים בוחרים בספורנו (Sforno) כפיצריה הטובה ביותר ברומא. כדי להגיע אליה צריך לנסוע בקו A  של המטרו עד הקצה הדרום המזרחי שלו ואז לצעוד מעט צפונה. המאמץ משתלם כי הפיצה שמגישים כאן היא באמת חוויה קולינרית. יש לה בצק די עבה, כדי שתוכל לשאת את מגוון התוספות שמעמיסים עליה. כדאי במיוחד לנסות את הפיצה cacio e pepe שיש לה ציפוי עבה של גבינת פקורינו והמון פלפל שחור. הכתובת: Via Statilio Ottato 110-116. אתר הפיצריה. 

מורו פרארי, ונציה

לא פשוט ולא קל למצוא מקום סביר לאכול בו פיצה בוונציה. דווקא לכן כדאי לשמור היטב את הכתובת של הפיצריה המצוינת הזאת Muro Frari. מגישים בה מגוון גדול של פיצות עם בצק עבה ובשלל מגוון של טעמים. כל אלה מגיעים עם סלט טרי ועוד כמה מנות. המבחר לא גדול אבל האוכל מצוין. המחיר בערך 10 יורו לפיצה. בוונציה החשיבות של פיצריה טובה גדולה במיוחד בגלל חוקים עירוניים מחמירים מאוד בכל הקשור להדלקת אש. ההמלצה הזאת חשובה בין אם אתם בטיולים מאורגנים למשפחות או בטיול פרטי. אף פעם אין יותר מדי פיצה טובה. הכתובת:  San Polo 2604b, Rio Terà Malamocco. אתר הפיצריה .

סנטה לוצ'יה, פירנצה

סנטה לוצ'יה Santa Lucia לא שוכנת במקום הכי מרכזי בפירנצה אבל היא נחשבת לפיצריה הכי טובה בעיר וזה לא מעט. המקום מגיש פיצות נפוליטניות בשני סוגים – עבות ודקות. המרכיבים – עגבניות, גבינת מוצרלה ובזיליקום באיכות הטובה ביותר. כל השאר פחות חשוב ואין טעם להתרגש מהתפאורה שאינה מרשימה במיוחד. כאן הטעם קובע. המקום פתוח רק בשעות הערב – משבע. חייבים להזמין מקום מראש, כי הפופולריות של סנטה לוצ'יה עצומה. 

הכתובת: via Ponte alle Mosse, 102r – לא רחוק מפורטה אל פראטו. 

אם אתם מעדיפים פיצריה טובה במקום מרכזי לכו ל- La Dantesca.

הכתובת: via Panzani, 57r ליד התחנה המרכזית. 

דה מיקלה, נאפולי

נאפולי היא ערש הולדתה של הפיצה. מכאן הגיע הרעיון וכאן התחיל הכל. לכן, החשיבות של פיצה טובה בנאפולי גדולה פי כמה מאשר במקומות אחרים והתחרות על תואר הפיצריה הטובה בעיר עצומה. ההמלצה החמה ביותר הולכת לדה מיקלה Da Michele. המקום לא מפואר בלשון המעטה. אי אפשר להזמין מקום מראש ולפעמים יש תור ארוך כי המוניטין מצוין. מגישים כאן רק שני סוגי פיצה – מרגריטה ומרינרה. בעלי המקום מכינים פיצות מאז 1870 ולפעמים התור משתרך מאוד. הגאווה הגדולה ביותר – הם אומרים שדייגו מראדונה אכל כאן כמה פעמים כאשר שיחק בקבוצת הכדורגל של נאפולי.

הכתובת: Via Sersale, 13. אתר הפיצריה .

פיצריה ספונטיני, מילאנו

מילאנו לא ידועה כאתר הטוב ביותר לחפש בו פיצה אבל אם צריך אז צריך ופיצריה ספונטיני Pizzeria Spontini ליד התחנה המרכזית היא אפשרות טובה מאוד. המקום פועל כבר יותר משישים שנה ומגיש רק סוג אחד של פיצה – מרגריטה מצוינת. יש אמנם מקומות ישיבה אבל אפשרות לא פחות טובה ואולי אפילו עדיפה היא לקחת את הפיצה באריזת הנייר בה מגישים אותה ולצעוד שלוש דקות לעבר פארק Don Giussani הסמוך ושם ליהנות מן הפיצה והבירה הקרה שקניתם על ספסל.

הכתובת: Via Spontini 4. אתר הפיצריה .

MORE POSTS

טיול מאורגן או מבולגן?

טיול מאורגן או מבולגן? איך אתם אוהבים את הטיול שלכם? הטיול הגדול בחו"ל שכל כך חיכיתם לו סוף סוף מגיע. אז האם אתם עומדים ליהנות?

READ MORE

7 הגלידריות הכי טובות בעולם

חופשת פסח: הגלידריות הטובות בעולם! פסח בפתח, האביב בעיצומו והאוויר מתחמם. הקיץ חוזר והגלידות הכי טובות מחכות לנו. אם מתאימה לכם חופשת פסח מתוקה בחו"ל,

READ MORE