תאריך העלאה

חופשת קיץ ביוון – החופשה שלא תרצו לפספס

5 הטברנות הכי טובות ביוון

בואו הכירו את הטברנות הכי טובות ביוון. אלה המקומות שהכי כיף לשבת בהם, לאכול סופלאקי טרי או דג שהועלה ברשת באותו בוקר וסלט יווני, לשתות קצת רצינה או אוזו, להתבונן סביב ולהרגיש שהגענו למקום הנכון. אלה המקומות שבהם אפשר להרגיש מהי יוון האמתית ולהיזכר מדוע אנחנו הכי אוהבים לבלות את חופשת הקיץ ביוון. 

אתונה – קלימטריה

המילה הכי מתבקשת כדי לתאר את הטברנה קלימטריה (Klimataria) היא "אותנטית". יש בה את כל המרכיבים שמופיעים בחלום שלנו על הטברנה המושלמת. האוכל הביתי והטרי פשוט מצוין ולא מתוחכם מדי. השירות אדיב, ידידותי ומעניק לאורח הרגשה שהגיע הביתה. המחירים זולים ובימי שבת מנגנים כאן אמני בוזוקי מצוינים שרק בגללם שווה להגיע לקלימטריה. המיקום במרכז שכונת פסירי מצוין. 

הכתובת: Platia Theatrou 2.

האתר

כרתים – קנאלי טברנה, אלונדה

קנאלי טברנה (Kanali Taverna) במפרץ אלונדה היא מקום נפלא. היא שוכנת על קו החוף, ליד העיר העתיקה שכיום שקועה מתחת למים ונקראה אולוס. כאשר יושבים בטברנה רואים תמונה יוונית מושלמת – טחנות רוח עתיקות, כנסייה מעניינת ופסיפס מתחילת ימי הנצרות. האווירה במקום רגועה מאוד והאוכל שמגישים בטברנה פשוט ומצוין וכולל מעדנים ייחודיים למטבח של כרתים ובעיקר דגים ופירות ים. בדיוק כך כך, עם כסאות כחולים, מפה משובצת ואוזו עם קוביות קרח, נראית חופשת קיץ ביוון. 

האתר

קורפו – אבלי טברנה

אבלי טברנה (Avli Taverna) היא אחד המקומות הכי יפים באי קורפו. אין מקום טוב יותר ללגום בו קצת אוזו ולחשוב שכדאי לצאת לחופשה ביוון לפחות פעמיים בשנה. הטברנה, על קו החוף בעיר קורפו, שוכנת בצל עצי אקליפטוס ענקיים שצומחים סמוך מאוד לקו המים. אין שילוב מוצלח יותר. מצודת קורפו נראית היטב מכל אחד מן השולחנות. האוכל מצוין. השירות ידידותי מאוד והמחירים זולים. המנות מסורתיות ועשויות מן המוצרים הטריים ביותר. יש כאן מגוון של סלטים, בשר על האש ודגים שונים שניצודו באותו בוקר. 

הכתובת: Alkiviadou Dari, Kerkira

האתר

רודוס – טו ניסאקי

הטברנה המשפחתית טו ניסאקי (To Nissaki) שוכנת ממש על קו המים בנמל הישן של קולימביה (Kolymbia). הדגים נפלאים, הנוף מלא במים כחולים ובסירות דייגים והמסורת המשפחתית כאן טוענת שיש להגיש רק אוכל טרי שהוכן באותו יום. התוצאה נהדרת למרות שהתפריט מכיל רק פריטים פשוטים ומסורתיים. 

האתר

סאמוס – קוהילי טברנה

אנדראס וטילי הם הבעלים המצוינים של טברנת קוהילי (Kohili) באי סאמוס. הטברנה שוכנת בפינה הדרום מערבית של האי ובעליה מכנים אותה "הטברנה בקצה העולם". הם גם מצהירים שהם מגישים את הדגים הטובים ביותר בסאמוס. המפרץ השקט והמעט מבודד מזמין לבילוי של יום שלם. אפשר לצלול כאן או לשחות בשלווה במים השקטים. הטברנה שוכנת על החוף עם נוף נהדר שמקיף אותה מכל עבר. המנה המפורסמת של המקום היא כדורי בשר החריפים, אבל גם הסלטים והדגים כאמור מצוינים. 

MORE POSTS

טיול מאורגן או מבולגן?

טיול מאורגן או מבולגן? איך אתם אוהבים את הטיול שלכם? הטיול הגדול בחו"ל שכל כך חיכיתם לו סוף סוף מגיע. אז האם אתם עומדים ליהנות?

READ MORE

7 הגלידריות הכי טובות בעולם

חופשת פסח: הגלידריות הטובות בעולם! פסח בפתח, האביב בעיצומו והאוויר מתחמם. הקיץ חוזר והגלידות הכי טובות מחכות לנו. אם מתאימה לכם חופשת פסח מתוקה בחו"ל,

READ MORE