תאריך העלאה

הטיול הגדול למשפחות באמריקה

ההפתעה הגדולה ביותר בטיול המשפחתי לאמריקה היא כמה הוא פשוט, נוח ומהנה לכולם. הטיסות אמנם ארוכות יותר, אבל ברגע שהגעתם ארצות הברית מספקת, כמו שהיא יודעת הכי טוב בעולם, את הנוחות הגדולה ביותר. האוכל, הבילויים, הפארקים, המלונות – כל אלה מותאמים באופן המושלם למשפחות עם ילדים ואתם צריכים רק לבחור מה האטרקציות שהכי מושכות אתכם. זו כבר בעיה ממשית כי המבחר עצום, כל אחד מבני המשפחה בטוח שהוא זה שיודע הכי טוב מה כוללת התוכנית המושלמת. הרשימה שלפניכם תעזור מאוד בקבלת ההחלטות הנכונות בטיול המשפחתי באמריקה.

ניו יורק

מנהטן היא תיבת אוצרות. כל בני המשפחה יאהבו אותה וימצאו בה עניין אינסופי. צריך רק לבחור – הסנטרל פארק הוא אתר חובה וכך גם טיול לאורך השדרה החמישית, ברוקפלר סנטר ובטיימס סקוור. כדאי כמובן לעלות לתצפית ממרומי גורד השחקים היפהפה אמפייר סטייט ולבקר בגראונד זירו. אחר הצהריים נשוט במפרץ ניו יורק לסטטן איילנד, ונבקר בפסל החרות, סמלה של העיר. כל אלה הם כמובן רק קצה המזלג מן העושר שיש לניו יורק להציע למשפחות, אבל בואו נמשיך.

פלורידה

סביב העיר אורלנדו בפלורידה שבדרום מזרח ארצות הברית מרוכזים כמה מן הפארקים הכי טובים בעולם, אבל דיסניוורלד, הפארק הראשון שהוקם בפלורידה כבר לפני עשרות שנים, נחשב עדיין ליהלום שבכתר. דיסניוורלד כולל ארבעה פארקי שעשועים (מג'יק קינגדום, אפקוט, האולפנים וממלכת החיות) ושני פארקי מים ולצידם 23 בתי מלון. דהרה באפילת "הר החלל", שמדמה טיסה בגלקסיה, היא עדיין האטרקציה המרכזית בפארק. יוניברסל סטודיו מציעים בשנים האחרונות שני פארקים נהדרים שמתחרים בכבוד באימפריה של דיסני. הראשון הוא איי ההרפתקאות, שמציע כמה מתקנים מסמרי שיער והשני הוא פארק שממוקד בנושא הקולנועי ומאפשר הצצה אל מאחורי הקלעים של כמה מסרטי הילדים וההרפתקאות המפורסמים ביותר.

קליפורניה

פארק דיסנילנד באנהיים, מדרום ללוס אנג'לס, הוא הפארק הראשון שהקים דיסני ביולי 1955. מיקי ומיני נראים צעירים כתמיד ושאגות הילדים שרוצים להצטלם לצידם מוכיחות שגם עכשיו הם עדיין אטרקציה מושכת. בפארק פועלות אמנם ארבע רכבות הרים אבל יחסית לפארקים אחרים הוא טיול נינוח למשפחות. אפשר לבלות כאן היטב גם עם ילדים קטנים. החידוש האחרון הוא "פארק ההרפתקאות קליפורניה" שמוקדש למדינה המארחת, ובו מתקנים שמזוהים עם "הרוח הקליפורנית" כגלישת גלים ורפטינג בנהרות.

אפשרות מצוינת נוספת הוא הפארק Knott’s Berry Farm, פארק ותיק, שהחל את דרכו לפני שישים שנה כמתקן בידור של מסעדה מקומית. הפארק משמר בקפדנות אווירה אמריקאית מסורתית, אופי מערבוני, מתקנים משפחתיים קטנים, הרבה מקומות מנוחה, מוזיקה, ושתי רכבות הרים מסחררות ויפות. הפארק נמצא בעיירה בואנה פארק, מרחק כעשר דקות נסיעה מאנהיים.

מפלי הניאגרה

מפלי הניאגרה, על גבול קנדה-ארה"ב, הם אחד מאתרי הטבע הכי יפים והכי מפורסמים בעולם. אינספור זוגות אמריקאים מגיעים לכאן לירח הדבש ומשפחות עם ילדים נהנות בעיקר מן השיט בספינות המיוחדות שמובילות את המבקרים ממש מתחת למפלי הענק. רק כך אפשר לחוש את העוצמה והיופי.

סן פרנסיסקו

סן פרנסיסקו נחשבת לעיר היפה ביותר בארה"ב ואחת היפות בעולם. סיור בעיר יאפשר לנו להבין בקלות מדוע. נראה את המרכז האזרחי ואת בית העירייה המרשים. נעלה ל"גבעות התאומות" לתצפית יפה על גשר "שער הזהב" וגשר המפרץ. נבקר בצ'יינה טאון וברובע האיטלקי ונטייל ברחוב לומברד (הפרחים) הציורי ובפישרמנס וורף (רציף הדייגים). ניסע גם לפארק שער הזהב, נמשיך לביקור בעיר האומנים סוסליטו. נשוב בשיט במפרץ סן פרנסיסקו לעבר רציף הדייגים.

עכשיו הגענו לחלק הקשה ביותר. אתם יכולים לבחור אחת מן הערים האלה ולבלות בה שבוע, שבועיים או שלושה. אתם יכולים גם לבחור לדלג ביניהן ולטעום כמה מן הטעמים והמראות הכי נהדרים בעולם ואתם יכולים להצטרף לטיול מאורגן  לארה"ב – בו יתכננו עבורכם את המסלול האידיאלי בין הערים האלה. 

MORE POSTS

טיול מאורגן או מבולגן?

טיול מאורגן או מבולגן? איך אתם אוהבים את הטיול שלכם? הטיול הגדול בחו"ל שכל כך חיכיתם לו סוף סוף מגיע. אז האם אתם עומדים ליהנות?

READ MORE

7 הגלידריות הכי טובות בעולם

חופשת פסח: הגלידריות הטובות בעולם! פסח בפתח, האביב בעיצומו והאוויר מתחמם. הקיץ חוזר והגלידות הכי טובות מחכות לנו. אם מתאימה לכם חופשת פסח מתוקה בחו"ל,

READ MORE