תאריך העלאה

סיבוב קניות מטורף בחו"ל

עונת המכירות הטובות ביותר מתקרבת. זה הרגע לדמיין את עצמכם מנופפים בשקיות הגדולות של החנויות הטובות ביותר, עם התחושה הנפלאה הזו של מי שעשו עסקה טובה. סוף דצבמר ומהלך ינואר מציינים את ההזדמנות הגדולה. מכירות סוף העונה בערים הגדולות יוצאות לדרך ועבור חובבי השופינג – הגיע הרגע לבילוי המושלם.

מחירי הטיסות זולים, מחירי הבגדים נוגעים ברצפה והערים הגדולות נראות פשוט נהדר בעונה הזו.  כדי לפתור את השאלה הנצחית איפה הכי כדאי הרכבנו עבורכם רשימה מסודרת. חממו את כרטיסי האשראי.

לונדון

המכירות הגדולות בחנויות של לונדון נפתחות בבוקסינג דיי – 26 בדצמבר, מיד לאחר חג המולד, ונמשכות עד סוף ינואר. המועמדים הטבעיים ביותר לארח את הקונים והקונות הם בית הכלבו הרודס (הכתובת:  87-135 Brompton Road. האתר: www.harrods.com). בתי הכלבו האחרים ממוקמים לאורך רחוב אוקספורד, באזור מארבל ארץ' ולאורך ריג'נט סטריט. כאן פועלות חנויות של "מרקס אנד ספנסר", "ליברטי אוף לונדון", ורשתות כ"לאורה אשלי".

כלבו סלפרידג'ס שוכן ברחוב אוקספורד מס' 400. האתר:  www.selfridges.co.uk

הכלבו הזול יותר מבין הגדולים הוא ג'ון לואיס. הם מתחייבים למחירים הנמוכים ביותר ומציעים בעיקר מגוון גדול של כלים לבית. הכתובת: 278 Oxford St. אתר www.johnlewis.co.uk.

בגדי מעצבים כדאי לחפש בגוסט (Ghost 120 Kings Road). בשיא מכירת החורף יש שם הנחות של 60 אחוז. חנות מעניינת נוספת היא חנות המעצבים Alice Temperely בנוטינג היל (Colville Mews 6).

אמסטרדם

כלבו ביינקורף (Bijenkorf) צמוד לכיכר דאם הוא הפופולרי ביותר בעיר. חמש קומות שמכילות כל טוב ועשרות מותגי יוקרה. מכירת סוף העונה בביינקורף נפתחת בסוף דצמבר וההנחות נעות בין 30 ל-50 אחוז. כתובת Dam 1.

מרכז הקניות המפורסם והמומלץ ביותר הוא המאחנה פלאזה – קניון מפואר וקרוב לכיכר דאם שמרכז כשישים חנויות יוקרה. הכתובת: Voorburgwal 182.

הסניף המרכזי של כלבו המה (HEMA) שוכן לא רחוק מהמאחנה פלאזה. יש בו ארבע קומות עם אופנה, קוסמטיקה, כלי כתיבה, צעצועים, כלי בית ועוד. בקומה עליונה פועל בית קפה מצוין. הכתובת Nieuwendijk 174.

פריז

מכירת החורף מתחילה בפריז בסוף השבוע הראשון של ינואר ונמשכת עד אמצע פברואר. בתי הכלבו והחנויות הגדולות מציעים במשך שישה שבועות הנחות שמגיעות עד 70 אחוז.

חנויות הכלבו הגדולות וכמה ממעצבי האופנה הנחשבים מרוכזים ליד תחנת סן לזר. החנות המפורסמת ביותר היא כמובן גלרי לה פאייט (40 Haussmann), בה אפשר למצוא הכול תחת גג אחד ובמהלך ינואר ובתחילת פברואר מציעים בה גם הנחות גדולות (www.galerieslafayette.com).

הכלבו הוותיק בעיר הוא לה בון מארשה על הגדה השמאלית. הכתובת: 24 rue Sèvres. תחנת המטרו הקרובה היא סוור-בבילון. אתר www.lebonmarche.fr.

רבים מן הבוטיקים הקטנים הטובים בעיר מרוכזים ב-Rue de Franc Bourgeois באזור המארה, בין מרכז פומפידו לפלאס דה ווז'. ההנחות במכירת הסוף העונה מגיעות כאן לארבעים אחוזים. מטרו: בסטיל, או ראמבטו.

MORE POSTS

טיול מאורגן או מבולגן?

טיול מאורגן או מבולגן? איך אתם אוהבים את הטיול שלכם? הטיול הגדול בחו"ל שכל כך חיכיתם לו סוף סוף מגיע. אז האם אתם עומדים ליהנות?

READ MORE

7 הגלידריות הכי טובות בעולם

חופשת פסח: הגלידריות הטובות בעולם! פסח בפתח, האביב בעיצומו והאוויר מתחמם. הקיץ חוזר והגלידות הכי טובות מחכות לנו. אם מתאימה לכם חופשת פסח מתוקה בחו"ל,

READ MORE