תאריך העלאה

טיול משפחתי באגם גארדה

הבוקר עלה, הילדים עוד ישנים, עייפים מהבילוי של אתמול – יום שמח ואנרגטי בפארק השעשועים הגדול ביותר באיטליה. הרחש היחיד שאתם שומעים הוא הגלים שנוגעים בסירות הקטנות שעל האגם ואת הקול של הבריסטה מברך אתכם באיטלקית מתגלגלת "בונג'ורנו"! אתם בוחרים מאפה טעים שיצא עכשיו מהתנור, ושותים את הקפה הראשון של הבוקר אל מול נוף העיירה הציורית המתעוררת. חלום נכון?

אגם גארדה (Lago di Garda) – תמהיל מדויק לחופשה משפחתית

כדי שהחופשה המשפחתית שלכם תהיה מוצלחת באמת, כדאי לתכנן אותה היטב ולחשוב עליה מראש. למה? בדיוק בגלל שהיא חופשה משפחתית. כידוע לאנשים הקטנים שמתלווים אליכם לטיול יש צרכים ורצונות משלהם, ואתם בהחלט רוצים להעניק לילדים חוויה כיפית, מרגשת ואנרגטית, שבסיומה יישאר להם זיכרון מתוק כמו גלידה איטלקית.

אבל.. גם אתם רוצים חופש, ללגום בסוף היום יין איטלקי ולאכול צלחת גבינות משובחות אל מול נוף הררי נהדר. חופשה משפחתית צריכה להיות מהנה גם עבורכם: לנקות את הראש, להסתובב בין נופים עוצרי נשימה, לספוג תרבות איטלקית ולאכול טוב. אגם גארדה בצפון איטליה, הנמצא בין מילאנו לוונציה, שופע טבע דרמטי וירוק, יוצר את השילוב הזה באופן מדויק. הוא יעניק לכם ולילדים גן עדן איטלקי מהסרטים – סינמה פרדיסו! אתם בכלל מתכננים חופשה זוגית? מעולה! אגם גארדה הוא אחד היעדים הרומנטיים לטיול רגוע בשניים.

מזג אוויר באגם גארדה – מתי, איך ואיפה לישון

התקופה הכי טובה לנסוע לאגם גארדה מתאימה באופן מושלם לזמני חופשות הילדים בחגים: פסח, חגי תשרי, ובחופש הגדול. העונה המומלצת היא האביב והקיץ – החל מאפריל ועד אוקטובר. כדי באמת למצות את כל מה שיש לאזור להציע ההמלצה היא לנסוע לשבוע לפחות. אם אתם אוהבים לשהות ולהכיר את מקומות הטיול שלכם לעומק, סעו לשבועיים וקחו את הזמן באיזי ובהליכה רגועה.

אגם גארדה ידוע כמקום מעולה לטיולי כוכב (כל יום יוצאים לטיול אחר מאותו מקום הלינה) וכדאי מאוד לשכור בו רכב פרטי שיעניק לכם חופש תנועה, ספונטניות ויכולת התארגנות קלה ופשוטה עם הילדים. אופציות הלינה הן רבות ומגוונות מאוד: מלונות, בתי הארחה, בד אנד ברקפייסט, חוות פרטיות ואתרי קמפינג. כך שבהחלט תוכלו לבחור את סוג הלינה שמתאים לכם

טיול משפחתי? זוגי? כבר בדקנו, השוונו ויצרנו עבורכם חבילות מעולות לאגם גארדה עם טיסות, רכב ומלונות »

מה עוד עושים באגם גארדה?

נתחיל עם אחת האטרקציות השוות ביותר באזור, ולא רק לילדים גארדה לנד – פארק השעשועים הגדול ביותר באיטליה. בפארק תוכלו ליהנות מרכבות הרים, מגלשות, מתקנים מיוחדים, מופעים, זיקוקי דינור, מוסיקה ועוד. לגרדה לנד יש המון אחים קטנים ולא פחות שווים באזור: מובילנד  – פארק הסרטים, פארקי מים, גנים בוטנים יפיפיים עם פעילות לילדים, ספא ומרחצאות.

את הפעילויות האלו תוכלו לשלב עם עיירות איטלקיות קלאסיות ורומנטיות. המפורסמת שבהן היא סרמיונה (Sirmione), עיר עתיקה וציורית על שפת האגם. סיירו בסמטאות העיר העתיקה ובמצודה ההסיטורית שלה סקאליג'רה (Scaligera). יש המון פעילויות שמתאימות לכל המשפחה משיט באגם ועד רכיבה באופניים.

 כמובן שהאזור מלא במטעמים הבלתי נשכחים של איטליה, פיצריות שאי אפשר להישאר אדישים אליהן, פסטות בעבודת יד וגלידריות שתתמכרו אליהן אחרי יום. כמו כן תוכלו לשלב הליכה במדרחובים שוקקים, חנויות עם סטייל איטלקי, רחצה מרעננת בחופי האגם, מסלולי הליכה וכפרים רגועים ושקטים. בליסימו לגמרי!

אגם גארדה – את כל כאב הראש כבר פתרנו

אם נסכם, באגם גארדה תמצאו שפע של אתרים ואטרקציות. כדי שלפני החופשה לא תצטרכו לטבוע בהשוואות מחירים וארגונים, כבר עשינו עבורכם את כל הבדיקות והמחקר ואגדנו הכול יחד לחבילה סופר משתלמת הכוללת טיסות, מלונות ורכב שכור. לחצו ובחרו את החבילה שתפורה למשפחה שלכם

MORE POSTS

טיול מאורגן או מבולגן?

טיול מאורגן או מבולגן? איך אתם אוהבים את הטיול שלכם? הטיול הגדול בחו"ל שכל כך חיכיתם לו סוף סוף מגיע. אז האם אתם עומדים ליהנות?

READ MORE

7 הגלידריות הכי טובות בעולם

חופשת פסח: הגלידריות הטובות בעולם! פסח בפתח, האביב בעיצומו והאוויר מתחמם. הקיץ חוזר והגלידות הכי טובות מחכות לנו. אם מתאימה לכם חופשת פסח מתוקה בחו"ל,

READ MORE