מדריך ויאטנם

ויאטנם

ויאטנם יפה. זה שם התואר הראשון שעולה לראש כשחושבים עליה. יש בה חופים מדהימים, הרים מכוסים יערות ירוקים, פארקים יפיפיים שכיף לטייל בהם, ערים גדולות מעניינות שיש בהן מוזיאונים מעניינים, אוכל מעולה וכיף. פשוט כיף בויאטנם ויש תחושה שכולם מחייכים כל הזמן. בהאנוי הבירה, נהננו מהאווירה הצרפתית שמשרים הבתים בעיר, ביקרנו במקדשים, בגנים נהדרים ובמוזיאונים. כל יום אכלנו במסעדה אחרת והאוכל פשוט מעולה! מפרץ הא לונג הוא אחד המקומות האלה שראינו המון פעמים בתמונות, אבל המציאות מרהיבה הרבה יותר. ההפלגה בין הצוקים המתנשאים מהים היתה חוויה מיוחדת. בהו צ'י מין סיטי, שקראו לה סייגון בעבר, נהננו משווקים אסייתים נהדרים. ממנה נסענו לדלתת נהר המקונג העצום ובדרך ראינו כפרים קטנים, טרסות אורז נהדרות על מורדות ההרים וביקרנו במחילות של לוחמי הוייטקונג ממלחמת ויאטנם. בהואה, שהיתה הבירה הקיסרית של ויאטנם, ביקרנו בארמונות הקיסרים ובגנים הנהדרים. אחר כך הקדשנו קצת זמן להתרגעות על החופים הנפלאים. ברור שהטיול בויאטנם היה אחד הטובים שלנו אי פעם.

לכל מדריכי היעדים »

טיסות האנוי

טיסה להנוי

06.02 - 20.02
טיסת סדירות
AEROFLOT-RUSSIAN
טיסות סייגון

טיסה להו צ'י מין סיטי (סייגון)