• תנאים כלליים

    חפש טיסה

    בחר תאריכים
    בחר תאריך יציאה
    בחר תאריך חזרה
    תאריכי יציאה/חזרה אפשריים
    תאריך נבחר
    תאריכים לא פעילים
    חפש
    חפש
  • תנאים כלליים

    חפש חבילה

    בחר תאריכים
    בחר תאריך יציאה
    בחר תאריך חזרה
    תאריכי יציאה/חזרה אפשריים
    תאריך נבחר
    תאריכים לא פעילים
    חפש

    הרכב נוסעים

    מבוגרים
    ילדים
    אישור נקה
  • תנאים כלליים

    חפש טיול מאורגן

    חפש
  • תנאים כלליים

    חפש טיסה + רכב

    בחר תאריכים
    בחר תאריך יציאה
    בחר תאריך חזרה
    תאריכי יציאה/חזרה אפשריים
    תאריך נבחר
    תאריכים לא פעילים
    חפש
  • תנאים כלליים

    חפש מלון בארץ

    בחר תאריכים
    בחר תאריך כניסה
    בחר תאריך עזיבה
    תאריכי כניסה/יציאה אפשריים
    תאריך נבחר
    תאריכים לא פעילים

    הרכב נוסעים

    מבוגרים
    ילדים
    אישור נקה
    חפש

תנאים כלליים

 
לקוח יקר
התנאים שלהלן יחולו על הנוסע המזמין אחד מהמוצרים המופיעים באתר זה. אופקים נסיעות ותיירות בע"מ (להלן "החברה") הנה סוכנות נסיעות והיא פועלת כמקשרת בין הנוסע לבין ספקי השירותים כדוגמת: חברות תעופה/בתי מלון/השכרת רכב/סיטונאי תיירות וכד'. השירותים המופעים באתר זה מבוצעים על אחריותם של ספקי השירותים למינהם, על-כן  תספק החברה לנוסע מידע על מהות השירותים וטיבם וכן על תנאי ביטול ההזמנות ושיעור דמי הביטול מטעם הספקים. כמו כן תעביר החברה לספקים את דרישות הנוסע ותוודא עם הספקים כי הדרישות לשירותים התקבלו.. אולם החברה אינה אחראית בכל צורה שהיא לגבי תקלות כלשהן עקב ביצוע לקוי ו/או חלקי של השירותים הניתנים על-ידי ספקי שירותים. 
 
ביטול עסקאות 
בהתאם להוראות סעיף 14 ג' (ג) לחוק הגנת הצרכן, ניתנת לנוסע אפשרות לבטל בהודעה בכתב תוך 14 יום את העסקה מיום הזמנה, אך לא ניתן לבטל עסקה אם המועד שנקבע למתן השירות שהוזמן חל בתוך 7 ימים, שאינם ימי מנוחה, ממועד ביצוע העסקה. מובהר בזאת כי חוק זה אינו חל על הזמנות מספקים בחו"ל.
בכל הזמנת עסקה מופעים דמי הביטול, תנאיהם ושיעורם בהם יחויב הלקוח אם יבטל את העסקה. אם תידרש החברה ע"י ספק שירותים כלשהו לשלם דמי ביטול בגין עסקה מבוטלת בהתאם לתנאי ביטול ההזמנות ושיעור דמי הביטול כפי שנמסרו לנוסע בעת ביצוע הזמנתו, ינוכו מסכום ההחזר המגיע לנוסע בגין ביטול הזמנתו דמי הביטול האמורים, ובלבד שהחברה הציגה בפני הנוסע את הדרישה לדמי ביטול בהם חויבה ע"י ספק השירותים. 

בית מלון :
הכניסה לחדרים, לפי הנוהג המקובל בבתי מלון הנה בד"כ החל מהשעה 14:00 ויציאה עד 11:00 בצהרים, ללא תלות ו/או קשר במועדי הטיסה, וזאת על מנת לאפשר לצוות המלון להכין חדרים לקראת הגעת האורחים החדשים. לא ניתן להבטיח כניסה מוקדמת או יציאה מאוחרת. החברה אינה אחראית על הפעלתו היום יומית של המלון לרבות תקינות מערכותיו, שעות הפעלת מיזוג האוויר וכד. דירוג בתי המלון מאושרים ע"י משרד התיירות המקומי בכל מדינה. חלק מהשירותים המוצעים ע"י בית המלון הינם עונתיים ואינם פועלים בכל ימות השנה. הנהלת המלון רשאית בכל עת לסגור זמנית אילו מן המתקנים או להפסיק מתן שרות כל שהוא, ואין לחברה כל אחריות למצבים אלה. החברה אינה אחראית לקיום שיפוצים ו\או בנייה בבית המלון או בסמוך לו, אלא אם ידעה על כך ולא הודיעה לנוסע . באתרים המוצעים יתכנו מצבים לפיהם יכנס המלון לתפוסת יתר ועפ"י הכללים הבינלאומיים לא ניתן לפנות חדרים גם אם נתקבל אישור עבורם. במקרה כזה יוצע על ידי הסוכן המקומי ו/או הנהלת בית המלון מלון דומה או אחר ברמתו. ברורים /טענות הנוגעים לחדרי המלון ומתקניו יש לבצע ישירות עם בית המלון בעת השהות. 

מתקנים ושירותים בתשלום:
במרבית מבתי המלון נדרש תשלום נוסף במקום עבור שירותים מיוחדים ועבור השימוש במתקנים כמו טלוויזיה כולל סרטים בתשלום, שרות חדרים, חניה, שירותי אינטרנט ופקס, סאונה, חדר כושר, מגרשי טניס, שמשיות מגבות בבריכת שחייה וכד', מחיר העסקה אינו כולל תשלומים אלה.

כלכלה:
כלכלה על בסיס BB -ארוחת בוקר קונטיננטלית בלבד (אלא אם צוין אחרת בסעיף המחיר כולל). כלכלה על בסיס HB -ארוחת בוקר קונטיננטלית (אלא אם צוין אחרת בסעיף המחיר כולל) וארוחה חמה נוספת. חלק מהמלונות מחייבים את האורח לאכול ארוחת ערב (אין אפשרות לארוחת צהרים). בחלק מהמלונות מנין הארוחות יספר מיום ההגעה ולכן במידה וההגעה למלון ביום הראשון תהיה לאחר גמר מתן ארוחת הערב לא תינתן לאורח ארוחת ערב חליפית ביום האחרון. 

מיזוג אויר : 
יובהר כי אין מערכת מיזוג האוויר באחריות החברה, כי לא נוכל לשאת באחריות כלשהי להפעלתה גם אם צוין בתיאור המלון כי הו א מצויד במערכת מיזוג. באתרים שונים מופעלים המזגנים לשעות ספורות ביממה וזאת בהתאם לתקנות האנרגיה בכל מדינה. 

שיבוץ החדרים: 
ההזמנות מתבצעות עבור חדר במלון. אין באפשרותנו להבטיח מראש דרישת לקוח למקום החדר, לא בקומה רלוונטית ולא בצד המבוקש. ברוב בתי המלון, בחדרים זוגיים ישנן מיטות נפרדות, אין כל אפשרות להבטיח מיטה כפולה אף אם הוזמנה מראש. קבלת החדרים במלון היא ע"פ המצאי הקיים ( RUN OF THE HOUSE ) במספר בתי מלון קיימים בנוסף לבנין המרכזי גם אגפים שונים. וילות ובונגלוס המהווים חלק בלתי נפרד מהמלון, אין החברה יכולה להבטיח שכל הנוסעים ישתכנו בבניין המרכזי. 
חדר לשלושה TRIPLE:
במקרה של הזמנת חדר לשלושה, בתי מלון רבים נוהגים להכניס מיטה שלישית לחדר זוגי, או ספה נפתחת. לעיתים המיטה השלישית הינה מתקפלת. בחדר עבור 2 מבוגרים וילד, בתי מלון רבים נוהגים להכניס מיטת ילד שלישית.

הגעה מאוחרת: 
במידה והנוסע מתכוון להגיע למלון לאחר השעה 18:00 יש להודיע על כך מראש בעת ביצוע ההזמנה ( במידה ולא תימסר הודעה מראש לא תישא החברה באחריות כלשהי במידה ולא ישמר חדר עבור הנוסע). נוסע אשר סדרי נסיעתו השתבשו באופן שיגרום הגעה מאוחרת, ייקח על עצמו להודיע על כך ישירות למלון תוך לקיחת שם העובד/ת בקבלה להם נמסר לגבי הגעה מאוחרת.

העברות:
העברת הנוסעים משדה התעופה למלון ובחזרה בחבילות בהן קיים שירות העברות, מתבצעת באמצעות אוטובוס מאסף ועל כן יתכן כי הנסיעה תתארך עקב איסוף/הורדת נוסעים בבתי מלון שונים.

ביטול הזמנת בתי מלון  בעת שהות בחו"ל: 
בהתאם לדרישת הספקים בחו"ל יש לבטל עם הספק באמצעותו נעשתה ההזמנה על פי הטלפון המופיע על השובר. אישור של הספק על הביטול חייב להתקבל אצל המארגנים. ביטול שייעשה ע"י הנוסע ישירות עם בית המלון לא יוכר כביטול. הנוסע יחויב במחיר שתחויב החברה בנוסף לכך יחויב הנוסע בהוצאות טיפול.

דירוג בתי מלון:
דרגת תיירות
 TC או C 
 
דרגת תיירות טובה 
 3 כוכבים או B או STC 
 
דרגה ראשונה
 4 כוכבים או A אוFC 
 
דה לוקס
 5 כוכבים או DLX 
 
SEA VIEW
 S.V
 
GARDEN VIEW
 G.V
 
זיכויים:
זיכויים והחזרים תמורת שירותים כלשהם שלא נוצלו לא יזוכו אלא אם סוכם הדבר מראש ובכתב עם החברה.
שערי מטבע:
השער לתשלום יהיה שער המחאות והעברות  של המטבע הנקוב ביום התשלום בפועל.

ביטוח:
הנוסעים והמטענים אינם מובטחים בביטוח כלשהו והחברה אינה אחראית במקרה של אובדן נזק וכדומה. מומלץ לכל הנוסעים לבטח את עצמם ואת מטענם.

אשרות ודרכונים:
ישראלי, בין אם הוא בעל דרכון ישראלי או זר, חייב באשרות כניסה לחלק מהיעדים המוצעים. באחריות הנוסע (כולל קטינים) להצטייד בדרכון ישראלי בתוקף לשישה חודשים לפחות ממועד החזרה ארצה, באשרות כניסה (ויזות) מתאימות וכן לציין בפני החברה אם ברשותו דרכון שאינו ישראלי. אם הנוסע לא מסר לחברה את הטיפול באשרות כניסה, הטיפול בדרכון, אשרות וכד' הנו באחריות הנוסע בלבד, אין החברה אחראית לנזקי הנוסע שיגרמו עקב אי השגת אשרה מתאימה או שיציאתו לחו"ל באשרה בלתי מתאימה או ללא אשרה כלל , או יציאתו בדרכון מוגבל (או תעודת מעבר) ו\או אי התרת כניסתו לארץ זו מכל סיבה שהיא.

ביצוע הטיסות:
הטיסות המוצעות הן באחריותן הבלעדית של חברות התעופה השונות. שעות/ימי הטיסה ומסלולן עלולים להשתנות עקב החלטה של חברות התעופה ולעיתים אף ללא הודעה מוקדמת על כך. האחריות לעיכובים, שינויים, ביטולים, אובדן/עיכוב בהגעת כבודה, הנה על פי כל דין, על המוביל האווירי. החברה אינה נושאת באחריות לשינויים שיחולו בטיסות, ועל כך לא נוכל להיענות לבקשות החזרים ו/או פיצוי כלשהו בגין שינויים שחלו בשעות הטיסה ו/או הוצאות שנגרמו לנוסעים עקב כך. אם כתוצאה מאיחורים בטיסה, יגרם לנוסע הפסד לינה במלונות מוזמנים ו/או כל הוצאה אחרת, לא תישא החברה בהוצאות שיגרמו לנוסע, הפסד לילה או תוספת לילה בגין השינוי בזמן הטיסה מהארץ או בחזרה לארץ, אלא אם ידעה החברה על השינוי ולא הודיעה לנוסע. הכרטיס שברשות הנוסע מתיר להטיס כבודה בתא המטען במשקל של עד 20 ק"ג וכבודת יד במשקל של עד 5 ק"ג במחלקת תיירים. בטיסות טרנסאטלנטיות רשאי הנוסע לקחת עמו 2 מזוודות כל אחת, בגודל 158 ס"מ : גובה+רוחב+אורך אך שתיהן לא יותר מ 290 ס"מ ומשקל שלא יותר מ 32 ק"ג כל אחת. מטען עודף מחויב לפי תעריף שנקבע על ידי חברות התעופה במקרים מסוימים של טיסות שכר אין כלל אפשרות לשאת מטען עודף, גם לא נגד תשלום. תינוק עד גיל שנתיים אינו זכאי למקום ישיבה ולהטסת כבודה. הארוחות המסופקות בטיסות הן באחריותו הבלעדית של המוביל. במקרה של הזמנת מזון מיוחד, החברה תוודא כי המוביל קיבל את דרישת הנוסע, אולם החברה אינה יכולה להתחייב בפני הנוסע שיקבל מזון מיוחד (כשר, צמחוני וכד') גם אם הזמין מראש.

מחירים:
עד לקבלת אישור סופי מאת ספקי השירותים, יכול המחיר להשתנות על פי דרישת ספקי השירות, ובמקרה של שינוי כאמור יחויב הנוסע בהפרש המחיר, אך תינתן לו אפשרות לבטל את ההזמנה ללא חיוב.
מוצהר בזאת מפורשות כי מחיר השירותים כפי שנקבעו מראש בין הנוסע לחברה הינו מחייב ולא תישמע כל טענה בדיעבד, כי הנוסע יכול היה לרכוש שירותים אלה במחיר זול יותר.. עד להנפקת שוברי השירותים (טיסה, מלון) החברה רשאית לשנות מחיר המוצרים עקב שינוי בשערי המטבעות בכל עת וללא קשר למועד ואו אישור הזמנה. המחירים באתר עפ"י המטבע הנקוב והמפורט בגוף המוצרים.

מניין הימים:
במניין הימים מחושבים יום היציאה מישראל ויום החזרה אליה שהינם ימים חלקיים בלבד. זמני היציאה והגעה מ\ל ישראל נתונים בידי חברת התעופה ואין אנו מתחייבים להשלים את הימים במלואם. 

ילדים:
ההנחה בגין ילדים, במידה וישנה כזו, מותנית בכך שגיל הילד אינו עולה על 12. במידה וימצא ילד מבוגר מגיל 12 יאלצו ההורים לשלם בשדה התעופה ובבית המלון.

חילוקי דעות:
עצם הרשמתו של נוסע לאחת ממוצרי התיירות המפורטים באתר מביע הנוסע את הסכמתו לכל התנאים וההגבלות המופיעים לעיל. מוסכם בזאת שכל תביעה ו\או טענה אשר לנוסע כנגד החברה ו/או ספקי השירותים חייבת להיות מובאת בפני החברה, לא יאוחר מתום 30 יום לאחר חזרת הנוסע ארצה.. אין החברה אחראית למידע שאינו נמסר על ידם בכתב. לא תתקבל כל טענה של נוסע כי לא קרא את התנאים המופיעים בדף זה. או כי לא הופנתה תשומת ליבו לתנאים ולמידע קודם הרשמתו לחופשה. 

אחריות:
אין החברה אחראית לנזקי הנוסע כתוצאה מתאונות מחלות נזק למטען או כל נזק ישיר או עקיף שעלול להיגרם לו במהלך הנסיעה עקב תאונה, אלימות, שוד גניבה אבידה של מטען או מסמכים, כרטיסי טיסה, דרכון אשפוז הוצאות רפואיות וכיו"ב. החברה ממליצה לנוסע לבטח את עצמו על חשבונו בביטוח אישי נרחב המכסה את הנזקים והאירועים המתוארים לעיל. החברה משמשת כמקשרת בין הנוסע לבין נותני השירותים ובכלל זאת חברות התעופה, תחבורה ספנות בתי מלון שירותי קרקע אחרים מסעדות וכיו"ב ולפיכך אין החברה אחראית בכל צורה שהיא לתקלות שיבושים ונזקים אשר עלולים להיגרם עקב אי ביצוע לקוי או חלקי של השירותים, על ידי נותני השירותים הנ"ל או מי אשר פועל מטעמם. זכותו של הנוסע לתבוע ישירות את נותני השירותים כולם או חלקם בגין נזקים שנגרמו עקב מעשה מחדל של אותם נותני השירותים. אין כאמור בתנאים דלעיל כדי לגרוע או לפגוע בזכותו של הנוסע כאמור. המזמין שירות כלשהו על סמך אתר זה מצהיר ע"י עצם הזמנתו כי הוא מסכים לתנאים הנ"ל וכי הוא מוסמך להסכים להם גם בשם כל משתתף (ים) עבורו ביצע הזמנה זו.
 

צור קשר


הרשמה לניוזלטר

-->