פרובנס

הלב של החיים הטובים בפרובנס

הרים ירוקים עושים לנו את זה. כאשר אוכלים מולם שטרודל מצוין – הנשמה שמחה. בדיוק ככה הרגשנו באוסטריה. התחלנו מווינה ואכלנו את השטרודלים הכי טובים בחיים, עם קצפת וגלידת וניל ותפוחים נהדרים. כדי לא להשמין מדי ברחנו להרים. נסענו לאורך הדנובה למלקוקרמס, שתינו יין מהיקבים הנפלאים לאורך העמק והמשכנו לזלצבורג. המוזיקה היא חלק מהחיים כאן וזה כיף. מוצרט הוא הבן היקיר בעיר אבל אותנו משכו דווקא אתרי הסרט "צלילי המוזיקה" שאהבנו מאז ומתמיד. אכלנו בהאנגר 7 וראינו את המטוסים המטורפים שעפים שם מעל הראש והלכנו לטייל ברחבי הטירול. שבילים צרים בהרים מרחיבים לנו את הנשמה. אחר כך נסענו לגרוסגלוקנר. אומרים שהוא ממסלולי הטיול היפים בעולם ואין בכלל על מה להתווכח. הספקנו גם לקפוץ למפלי קרימל הגבוהים באירופה ואז, כדי להירגע שתינו קצת יין לבן צונן וטוב ואכלנו עוד שטרודל. אחר כך גנחנו בעונג ופשוט שכבנו על הגב ושרנו בקולי קולות שירים מצלילי המוזיקה.

יעדים נוספים בצרפת:

צרפת - כללי» אלזס לוריין» אנסי» בורדו»
בריטאני» ז'ברני» טרואה» מפרץ ארקשון»
מרסיי» ניס» פריז» קאן»
קורסיקה»

למידע על יעדים נוספים בעולם»