קוריאה הדרומית

קוריאה הדרומית - גן עדן אסייתי מסחרר

הטיול בדרום קוריאה היה מסחרחר. זה אחד המקומות הכי מיוחדים, מעניינים, הזויים, יפים שהיינו בהם אי פעם. בסיאול נהנינו מכל העולמות – בבוקר מקדשים קונפיוציאניים, ארמונות, גנים ושווקים מסורתיים, ובערב מסעדות מעולות, בארים ומסיבות מטורפות. העיר גיאונגז'ו החזירה אותנו אחורה בזמן וחשנו בה היטב את היופי והקסם הקוריאני בין המקדשים העתיקים, שרידי הארמונות המפוארים והקברים המלכותיים. כששבענו מהערים יצאנו לטבע, להרים וליערות. הכל בקוריאה מאוד נוח ומסודר ויכולנו לצאת לכמה מסלולי הליכה מאתגרים, אך מדהימים ביופיים. המשכנו באווירה כפרית פסטורלית וביקרנו בכפרי דייגים קטנים שם יכולנו ליהנות ממנעמי החיים הפשוטים וממאכלי ים מצויינים. חזרנו לנוף העירוני וליד העיר סואון ביקרנו במבצר המרשים, הואסאונג, שהנוף ממנו נפלא. את הימים האחרונים שלנו בסיאול החלטנו לבלות בדרך קוריאנית מסורתית – לגמנו תה בבית תה מסורתי כשמוזיקת גאיגיאום מתנגת ברקע וקינחנו בסאונה מסורתית. כשטבלנו בבריכת מים חמים כשאנחנו שלווים ורגועים ונזכרים בכל החוויות שחווינו בטיול, הבנו שאת דרום קוריאה לא נשכח לעולם.

למידע על יעדים נוספים בעולם »