יפן

יפן היא ארץ מופלאה וכל כך שונה מכל מה שאנחנו מכירים. התרבות המיוחדת שמשלבת מסורות עתיקות לצד שיא המודרניות, האסתטיקה המיוחדת שניכרת בכל מקום, הנופים היפיפיים, האמנויות המסורתיות הנהדרות, האוכל המצוין, כל אלה הפכו את הטיול שלנו ביפן לחוויה בלתי נשכחת.
את ההיכרות הראשונה שלנו עם יפן עשינו בטוקיו, הבירה הסואנת, שלא נחה לרגע. ראינו מקדשים ואנשים לבושים בלבוש מסורתי ובניינים מודרניים ומרכזי קניות נוצצים המציגים את כל החידושים והטכנולוגיות האחרונות. השתלבנו בקצב המהיר של העיר, שוטטנו ברחובות, קנינו בחנויות, ביקרנו במוזיאונים מעניינים ובשוק הדגים המפורסם. מחוץ לטוקיו הקצב משתנה, הכל נהיה נינוח יותר והתחושה היא כאילו קפצנו לתוך ציור יפני מסורתי. בקויה סן הרגשנו את האווירה המיסטית כשטיילנו ביערות אפופי ערפל דק, בין מקדשים מרשימים. התארחנו במנזר זן-בודהיסטי וטעמנו מעט מחיי הנזירים כשהשתתפנו בטקס תפילה ובשעת מדיטציה. טבלנו במרחצאות מסורתיים (Onsen) ואכלנו אוכל יפני טיפוסי שהוגש לנו על גבי שולחנו קטנים שהונחו על מחצלות הטטאמי. בנארה נהננו מפארק ירוק רחב ידיים שמסתובבים בו צבאים ובמקדש טודאי ג'י ראינו את פסל בודהה הענק. בקיוטו חזרנו אחורה לזמנים בהן יפן המסורתית היתה בשיא פריחתה, ביקרנו במקדש הזהב, טיילנו בגני זן מיוחדים וראינו גיישה בדרכה לעבודה. בהירושימה חווינו חוויה מטלטלת כשראינו את שרידי ההפצצה האטומית וביקרנו בפארק השלום ובמוזיאון המרגש. בטירת האנפה שבהימאג'י הרגשנו כאילו נכנסנו אל דפי הספר "שוגון" ויכולנו בקלות לדמיין איך חיו האצילים של אותה תקופה. בעיירה ניקו ביקרנו במתחם מקדשים נהדר וצבעוני במיוחד ואחר כך טיילנו בסביבת העיירה בנופי הרים ואגמים מופלאים. בסיום הטיול הרמנו כוס סאקה לחיים והסכמנו פה אחד שיפן נפלאה.

ויש עוד המון מה לקרוא על טוקיו »

למידע על יעדים נוספים בעולם »

מחפשים טיול מאורגן ליפן ? פשוט לחצו כאן!