הונג קונג

הונג קונג היא העיר הכי מדהימה ומטורפת אי פעם! כבר בנחיתה רואים מחלון המטוס את הבניינים הגבוהים והדקים שמאפיינים את הונג קונג וקצת מזכירים עצים ביער - יער של בניינים שמכסה את רוב שטח האי. וברגע שיצאנו להסתובב בעיר, הבנו שהונג קונג מטורפת ומדהימה לא רק במראה, אלא גם באופי ובאווירה. מצד אחד, רחובות סואנים וסופר מודרניים ומצד שני פארקים ירוקים ומקדשים סיניים. מצד אחד חנויות יוקרה, כאלה שקצת התביישנו להיכנס אליהן מרוב שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמינו אפילו את הפריט הכי קטן וזול בהן, ומצד שני שווקים בסמטאות צרות, שאפשר למצוא בהם דגים מיובשים, או תחתונים של קלווין קליין ב-$5.
אחד הדברים הכי מגניבים בהונג קונג היא מערכת המדרגות הנעות במרכז העיר שחוסכת להולכי הרגל עליות וירידות תלולות. אנחנו התאכסנו בדירה באזור די גבוה על אחד ההרים של הונג קונג. אם רצינו להגיע לטיילת, למשל, יצאנו מהדירה, הלכנו קצת עד שהגענו לקצה מערכת המדרגות הנעות ואז עברנו מגרם מדרגות אחד לשני ועוד אחד ועוד אחד עד שהגענו לתחתית. בדרך עוברים על פני המון מסעדות ואפשר לבחור את המסעדה אליה נחזור לארוחת ערב, בתקווה שנצליח למצוא אותה שוב.
מה עוד עשינו בהונג קונג? עלינו לויקטוריה פיק בקרון חשמלי וראינו משם את הנוף המרהיב של יער הבניינים העבות. חצינו במעבורת את המיצר לאי קאולון שם שוטטנו בשווקים ובערב הלכנו לטיילת ממנה ראינו את גורדי השחקים בהונג קונג מוארים בשלל אורות צבעוניים. יצאנו למועדונים משוגעים, אכלנו במסעדות מעולות וכמובן שלא פסחנו על הקניות.
הונג קונג היא מדהימה ומטורפת, ובמפגש הראשוני מעט מאיימת, אבל אחרי יום-יומיים, שלומדים להכיר אותה מעט יותר טוב מגלים כמה כיף כאן.

למידע על יעדים נוספים בעולם »