ארה"ב

ארה"ב - ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות

ארצות הברית היא ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, וכשתכננו את הטיול שלנו לשם הבנו שהאמירה הזו נכונה גם עבור המטיילים. השפע כל כך גדול ואנחנו נאלצנו לבחור לאן לנסוע ומה לראות בזמן המוגבל שעמד לרשותנו. את הטיול שלנו התחלנו, איך לא, בניו יורק, העיר הכי מדהימה שהיינו בה אי פעם. לא נחנו לרגע וביקרנו במוזיאונים נהדרים כמו גוגנהיים ומטרופוליטן, ראינו הצגות בברודווי, עלינו לתצפית מהקומה ה-101 של בניין האמפייר סטייט, טיילנו בסנטרל פארק, הפלגנו לפסל החירות, טיילנו על גשר ברוקלין ואכלנו במסעדות נפלאות.

הצפנו למפלי הניאגרה ועמדנו נפעמים אל מול כמויות המים האדירות שזורמות שם ברעש אדיר. חזרנו שוב דרומה, לוושינגטון די.סי, הבירה המעונבת. ראינו אנדרטאות מרשימות לכבוד גדולי האומה האמריקאית וביקרנו במוזיאון החלל הנהדר.
קיווינו לפגוש את הנשיא בבית הלבן, אבל הוא היה בפגישות חשובות...

לחצו כאן לטיולים מאורגנים ארה"ב!

המשכנו לפלורידה, המדינה הכי דרומית בחוף המזרחי והעברנו כמה ימים קסומים בפארק דיסני ובפארק יוניברסל. לא סתם קוראים לזה "המקום הכי שמח על פני האדמה". המשכנו באווירה אגדתית קסומה כשנחתנו בלאס וגאס ושוטטנו נדהמים בין המלונות המפורסמים של העיר שכל אחד מהם העביר אותנו בן רגע למקום אחר בעולם. שטנו על גונדולה במלון ונציה, ראינו את הפירמידות במלון לוקסור ואת מגדל אייפל במלון פריז. היינו גם במופע נהדר ואפילו הצלחנו להתפלח לחתונה בסגנון אלביס.

בסן פרנסיסקו נהנינו מאווירה צעירה וכיפית וגם ממזג האוויר הנעים. ראינו כלבי ים ברציף 39, ביקרנו בגנים יפניים, נסענו בחשמלית עד לרחוב לומברד, הרחוב התלול ביותר בעולם וכשטיפסנו לצד השני שלו שמחנו מאוד על כך שאנחנו לא גרים בו.

מסן פרנסיסקו יצאנו בנסיעה על כביש מספר 1, שנחשב, ובצדק גמור, לאחד הכבישים הכי יפים בעולם!
אחרי הכל, אי אפשר לטייל בארצות הברית בלי לעשות לפחות road trip אחד. הנופים לאורך הדרך נהדרים ולפעמים הכביש די מפחיד כשנוסעים על צוק מעל האוקיינוס. עצרנו בדרך לכמה מסלולי הליכה יפים בשמורת ביג סר וביקרנו בכמה עיירות מקסימות כמו כרמל ומונטריי.

לבסוף הגענו ללוס אנג'לס ולא ויתרנו על סיור בהוליווד בין בתי הכוכבים. עזבנו את ארצות הברית בידיעה ברורה שראינו רק חלק קטן מהמדינה הענקית והמגוונת הזו, אבל את השאר ניאלץ לדחות לפעם הבאה.

יעדים נוספים בארצות הברית:

לחצו כאן ליעדים נוספים בעולם  שיכולים לעניין אותך!

טיול מאורגן ללא חשש מקל בהוצאת ויזה לארה"ב ממש

בכדי לנחות על אדמת ארצות הברית, לבקר וליהנות בכל האטרקציות שמציעה נקודה זו על המפה, על התייר הישראלי להמציא ויזה לארה"ב, שהיא למעשה מפתח הזהב שפותח את כל הדלתות אל החופש. ידוע שהליך הוצאת ויזה אינו פיקניק, ובשגרירות החיים אינם קלים, אך כאשר יוצאים לטיול מאורגן, נהנים המטיילים מסיוע וזירוז כל ההליכים והמצאת המסמכים המתאימים לטיול המיוחל. כאשר מזמינים טיול מאורגן לארה"ב עם אופקים, יכולים להיות שקטים כי כאב הראש והחשש שעולים בקנה אחד עם המילים ויזה לארה"ב, מיד נעלמים כי חברה עם ניסיון תקל על התהליך, ובלי שתשימו לב, תשמעו את הדיילת מבקשת להדק חגורות, נוחתים.