פרו

נסענו לפרו בעקבות ערי האינקה המופלאות, שמאז שהיינו ילדים הקסימו אותנו ועוררו את סקרנותנו. נחתנו בלימה והקדשנו את מעט הזמן שהיה לנו שם לביקור במוזיאון הארכיאולוגי בו מוצגים ממצאים מרתקים מתקופת האינקה. בקוסקו לקחנו קודם כל יום מנוחה להתאקלמות לגובה הרב של העיר. אחר כך טיילנו בעיר ההיסטורית הנהדרת ובחלק מרחובותיה הרגשנו כאילו אנחנו בעצמנו בני אינקה. ביקרנו במקדש השמש, קוריקאנצ'ה, ובמוזיאון לאמנות פרה-קולומביאנית בפלאסה נזארנס. אחר כך גם טיילנו אל פלאסה דה ארמרס וביקרנו בקתדרלה ובמנזר סנטה קתלינה וקיבלנו תחושה מהתקופה הקולוניאליסטית של פרו. לא רחוק מקוסקו נמצאת פיסאק שם ביקרנו בשוק וכמובן בשרידי מבני האינקה המרשימים שמשקיפים על העיר מלמעלה. ההתרגשות שלנו הרקיעה שחקים כשפנינו מועדות לגולת הכותרת של הטיול. החלטנו ללכת על החוויה עד הסוף ולהגיע למאצ'ו פיצ'ו בהליכה על שביל האינקה בדיוק כמו שבני האינקה עשו בעבר. ההליכה אמנם לא קלה, אבל הדרך משגעת וממש הכניסה אותנו לאווירה. עברנו דרך העיירה אגואס קליינטס ומשם הלאה אל העיר האבודה מאצ'ו פיצ'ו!! המראה שנגלה לעיננו היה מרהיב, ולמרות שראינו אין ספור תמונות של האתר, המפגש איתו פנים אל פנים היה מרגש. את הדרך חזרה עשינו ברכבת היוצאת מאגואה קליינטס. את הזמן שנותר לנו בפרו הקדשנו לביקור באיים הצפים על אגם טיטיקקה ונהננו מהשלווה והיופי של הנוף המימי הכחול. היינו עצובים כשנגמר הטיול שלנו בפרו, אבל יש לנו חשד סביר שעוד נחזור לשם.

למידע על יעדים נוספים בעולם »