ארגנטינה

בטיסה הארוכה לארגנטינה היה לנו זמן לפנטז על הסטייקים שנאכל, על הנופים שנראה, על מוזיקת טנגו ועל גאוצ'וס חתיכים רוכבים על סוסים במרחבים עצומים. הטיול בארגנטינה הגשים את כל הפנטזיות שלנו. בבואנוס איירס נהננו מאווירה שמחה ומשוחחרת, מקניות במדרחוב פלורידה, מהשכונות המיוחדות סן טלמו ולה בוקריה, מאוכל מצוין וממופע טנגו מענג. באזור מנדוזה טעמנו יין ארגנטינאי מעולה ונהננו מנופים מקסימים של הרים וכרמים. בחצי האי ולדז, התחנה הראשונה בפטגוניה, יצאנו לשייט והתרגשנו עד דמעות לראות לווייתנים. בנוסף ליונקים העצומים והמדהימים האלה שמחנו לראות גם אריות ים ופינגווינים חמודים. כשהגענו לברילוצ'ה יכולנו לדמיין בקלות שאנחנו בכלל בשווייץ, בגלל הבתים שבסגנון אירופאי, בגלל האגם הכחול ובגלל ההרים עם הכיפות המושלגות. טיילנו בכל האזור, עלינו להרים וראינו נוף נפלא, טיילנו סביב אגם נאוול הוואפי העצום ומצאנו פינות חמד במפרצים חבויים. בכל ערב פינקנו את עצמנו בשוקולד טעים טעים, שברילוצ'ה ידועה בו. המשכנו דרומה, דרך חבל האגמים ונסענו בנופים עוצרי נשימה עד שהגענו לאל קלפטה – עיירה חמודה ושלווה השוכנת על שפתו של אגם ארחנטינו. מאל קלפטה יצאנו לסיור על הקרחון הכי מפורסם בעולם – פריטו מורנו, הקרחון המתנפץ. נרשמנו לסיור הליכה על הקרחון עם נעליים מיוחדות. ההליכה על הקרח בנוף הקרחוני הכחלחל היתה חוויה בלתי רגילה שלגמרי שווה את המאמץ הפיזי הכרוך בה. כדי להוסיף להתרגשות, הצלחנו לחזות בהתנפצות של חתיכה מהקרחון אל מי האגם שמתחתיו, ברעש של רעם אדיר. לא פלא שבמשך כל השהייה שלנו בארגנטינה לא יכולנו להפסיק לחייך.

ליעדים נוספים בארגנטינה:
בואנוס איירס »

למידע על יעדים נוספים בעולם »